Törkein tietämäsi pettäminen

Vierailija

Erään tutun miehen vaimo petti miehensä parhaan kaverin kanssa, joka oli myös heidän lapsen kummi.

Kaveri oli ollut miehen bestis jo päiväkodista lähtien. Mies oli monet kerrat puhunut ystävänsä kanssa epäilyksistään, että vaimolla on joku toinen. Bestis oli vaan lohduttanut ja sanonut, ettei varmaan ole, kun vaimohan suorastaan palvoo miestään. Ja samaan aikaan treffaili naisen kanssa ja paneskeli heidän kotonaan, kun mies oli työreissussa.

Sivut

Kommentit (583)

Vierailija

Nainen siis juhli omia polttareitaan, miehen polttarit oli jo olleet edellisenä viikonloppuna. Osti vielä häätilille varatuilla rahoilla kortsuja.

Vierailija

kakaransa ja vaimonsa mummulaan puoleksi vuodeksi asumaan, koska hänellä oli niin kova kiire "töissä", eikä ehtinyt auttamaan vauvan kanssa. Mä muutin siksi aikaa heille asumaan ja käytin jopa välillä rouvan vaatteita, fillaria ja tietysti hänen miestään aviovuoteessa.

Kun naapurit soitti ovikelloa mä seisoin vaatehuoneessa piilossa. Kaverit kyllä tiesi missä mennään ja kaupunki oli minimaalisen pieni.

Vierailija

Lainaus:

Tuttava petti viikkoa ennen häitä.

Nainen siis juhli omia polttareitaan, miehen polttarit oli jo olleet edellisenä viikonloppuna. Osti vielä häätilille varatuilla rahoilla kortsuja. .

näin meni meillä ja sain tietää puoli vuotta häiden jälkeen..tosin noista kortsuista en tiedä että millä rahoilla ostetut tai onko edes käytetty..että terkkuja meijulle vaan!

Vierailija

Lainaus:

Nainen siis juhli omia polttareitaan, miehen polttarit oli jo olleet edellisenä viikonloppuna. Osti vielä häätilille varatuilla rahoilla kortsuja. .

näin meni meillä ja sain tietää puoli vuotta häiden jälkeen..tosin noista kortsuista en tiedä että millä rahoilla ostetut tai onko edes käytetty..että terkkuja meijulle vaan!

Vierailija

Lainaus:

Vierailija

jolle ei ollut koskaan edes kertonut olevansa naimisissa ja isä. Ei ole vaimolleen koskaan myöskään kertonut tästä aviottomasta lapsestaan ja salaa makselee elareita... no viimeistään perunkirjoituksissa joku päivä

Vierailija

Lainaus:

kakaransa ja vaimonsa mummulaan puoleksi vuodeksi asumaan, koska hänellä oli niin kova kiire "töissä", eikä ehtinyt auttamaan vauvan kanssa. Mä muutin siksi aikaa heille asumaan ja käytin jopa välillä rouvan vaatteita, fillaria ja tietysti hänen miestään aviovuoteessa.

Kun naapurit soitti ovikelloa mä seisoin vaatehuoneessa piilossa. Kaverit kyllä tiesi missä mennään ja kaupunki oli minimaalisen pieni.

Vierailija

Lainaus:

And who is the idiot here? :-)

kaipa tää palsta sitten tuntee mun sisäisen raivon kun noin monasti teksti tuli kehiin..

T:meijun matkan lähteneen miehen vaimo

Vierailija

Lainaus:

jolle ei ollut koskaan edes kertonut olevansa naimisissa ja isä. Ei ole vaimolleen koskaan myöskään kertonut tästä aviottomasta lapsestaan ja salaa makselee elareita... no viimeistään perunkirjoituksissa joku päivä

Vierailija

täytä pettämisen tunnusmerkkejä, minusta kyllä tilanteen huomioonottaen.

Olin tutustunut ravintolassa erääseen mukavantuntuiseen mieheen, tai siis jutellut hänen kanssaa, vaihdoimme puhelinnumeroita. Soittelimme ja viestittelimme jonkun viikon, ei käynyt mielessäkään, että mies olisi naimisissa..

Täysin pokkana mies kertoi, että oli hankala puhua puhelimessa, kun oli juuri synnytyssairaalassa..Voitteko kuvitella!! Laittoi vielä sitten vastasyntyneen kuvankin.. Tyrmistyin kyllä, lopetin homman tuohon.

Parin viikon kuluttua tuosta mies laittoi viestiä aamulla "Olisi kovaa patukkaa tarjolla". Hyi HELEVETTI!!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat