Keskustelualueen säännöt

Reidet hoikemmiksi?

Millä keinoin saisi reidet hoikemmiksi? Etenkin edessä polven päällä on sitkeästi löllöä, josta en pidä!

[quote author="Vierailija" time="05.08.2010 klo 19:26"]

Millä keinoin saisi reidet hoikemmiksi? Etenkin edessä polven päällä on sitkeästi löllöä, josta en pidä!

[/quote]
0 0
Vastaa Lainaa Ilmoita asiaton sisältö

Sama ongelma!

Nyt olen aloittanut himona polkupyöräilyn ja spinningin. Katsotaan olisiko apua.

[quote author="Vierailija" time="05.08.2010 klo 19:27"]

Nyt olen aloittanut himona polkupyöräilyn ja spinningin. Katsotaan olisiko apua.

[/quote]
0 0

Juokse pitkiä lenkkejä.

Voi olla yksilöllistä, mutta minulla kävi niin, että kun aloin jaksaa juosta yli tunnin lenkkejä, reidet alkoivat kaventua. Olen aina ollut reitevä ja minulla on "reisiallit" jalkojen välissä. Ne katosivat muutamassa kuukaudessa, kun tein kerran viikossa pitkän lenkin (ja kaksi lyhyttä). Valitettavasti jouduin luopumaan noista lenkeistä terveyssyistä ja allit tulivat takaisin yhtä nopeasti kuin olivat lähteneet.

[quote author="Vierailija" time="05.08.2010 klo 19:29"]

Voi olla yksilöllistä, mutta minulla kävi niin, että kun aloin jaksaa juosta yli tunnin lenkkejä, reidet alkoivat kaventua. Olen aina ollut reitevä ja minulla on "reisiallit" jalkojen välissä. Ne katosivat muutamassa kuukaudessa, kun tein kerran viikossa pitkän lenkin (ja kaksi lyhyttä). Valitettavasti jouduin luopumaan noista lenkeistä terveyssyistä ja allit tulivat takaisin yhtä nopeasti kuin olivat lähteneet.

[/quote]
0 0

En vain pysty juoksemaan pitkiä lenkkejä.

Selkävamman takia.

Ap

[quote author="Vierailija" time="05.08.2010 klo 19:30"]

Selkävamman takia.

Ap

[/quote]
0 0

Hommaa ap. crossari ja laihduta.

Mulla lähti sekä painoa reilusti, että myös selkä parani kahden vuoden tuskan jälkeen.

Suosittelen lämpimästi dieettiin yhdistettynä.

[quote author="Vierailija" time="05.08.2010 klo 19:35"]

Mulla lähti sekä painoa reilusti, että myös selkä parani kahden vuoden tuskan jälkeen.

Suosittelen lämpimästi dieettiin yhdistettynä.

[/quote]
0 0

ja mulla lähti reisistä 8 cm.

tervekuin vitonen

[quote author="Vierailija" time="05.08.2010 klo 19:35"]

tervekuin vitonen

[/quote]
0 0

Minulla on ollut crosstrainer jo kuusi vuotta.

Ja reisissä on ollut tämä ongelma myös silloin, kun painoin 46 kiloa...

Ap

[quote author="Vierailija" time="05.08.2010 klo 19:37"]

Ja reisissä on ollut tämä ongelma myös silloin, kun painoin 46 kiloa...

Ap

[/quote]
0 0

bodypump ja spinning

olen vuoden nyt treenannut näitä 3-4kertaa viikossa ja voila...suurin muutos on ehdottomasti jaloissa. Nyt kehtaan liikkua lyhyillä sortseillakin, ja painoakin lähtenyt 13kiloa.

[quote author="Vierailija" time="05.08.2010 klo 20:05"]

olen vuoden nyt treenannut näitä 3-4kertaa viikossa ja voila...suurin muutos on ehdottomasti jaloissa. Nyt kehtaan liikkua lyhyillä sortseillakin, ja painoakin lähtenyt 13kiloa.

[/quote]
0 0
Aihe vapaa