Tervetuloa keskustelemaan!

Kello 23-07 keskustella voi vain kirjautuneena. Lue keskustelun säännöt.

Te joilla on kotona tv niin kertokaa miksi teillä se on ja miten katsotte sitä. Onko teillä puhelimessa hälytys että nyt tulee se ja se ohjelma että pitää ehtiä sohvalle?

Katsotteko tv:n lisäksi myös netistä ohjelmia? Mitä etua tv:ssä on?

Suosituimmat

Olen töissä isossa päiväkodissa. Monesti olen huomannut tämän ilmiön. Äiti tai isä tulee hakemaan lastaan, joka kieltäytyy lähtemästä. Nooh, jää sinä vielä tänne, äiti käväisee kaupassa ja tulee kohta sitten hakemaan. Aaargh!!

Jos siis asuisit kerrostalossa ja kyseessä olisi seinänaapuri:
- nuori jätkä joka bilettää kaikki viikonloput ja joskus arkisinkin
- lapsiperhe jossa kolme alle kouluikäistä villiä lasta
- vanhus joka kyttää kaikki menemisesi ja valittaa pienestäkin äänestä

Mistä löytyisi lisää tietoa aiheesta? Että miten vaikka raivoavaan tai yhteistyöstä kieltäytyvään (ei suostu tulemaan sisälle muisen mukana tms) lapseen saa lain puitteissa koskea? Oon harjoittelussa alle 3-vuotiailla ja oon koittanut kysellä henkilökunnalta, mutta kysyn täältäkin.

Tulimme huomanneeksi, että lapsemme (6 ja 4v) pitävät äidin äitiä läheisempänä isoäitinä. Esimerkiksi hänelle haluavat puhua puhelimitse kun taas isän äidille ei.

Kumpaakin isoäitiä tavataan todella harvoin pitkien etäisyyksien takia.

Suosituimmat

Mitä järkeä tapailla miehiä kun tietää, että mies haluaa tapailla vain saadakseen jossain vaiheessa seksiä? Naisena täytyisi olla kaunis, jotta miehiä kiinnostaisi tutustua vakavassa mielessä. Muilla elämän osa-alueilla ulkonäköni ei haittaa.

Vierailija
11:40

Hesarin artikkeli tänään. Mitä minä, lapseton ihminen, teen tällä tiedolla? Miksi maksan siitä? Kuukausiliitteen kuvasarjassa ruotsalaisista isistä lapsineen opin, että he pesevät lastensa pyllyt keittiön astianpesualtaassa. Tehdäänkö Suomessa samoin?

Oltiin tänään Disney on Ice jääshowssa ja kyllä täytyy sanoa, että eipä tarvi mennä enää ikinä. Luistelu oli niin tavallista, että varmaan kuka tahansa teini-ikäinen harrastaja selviäisi noista luistelukuvioista. "Lavasteet" ja muut tehosteet eivät olleet mistään kotoisin.

Tuli tuosta enkkutauluketjusta mieleen, että nykyisinhän ihmisillä on tapana tehdä somepäivityksiäänkin joko kokonaan englannilla tai jollain suomen ja englannin sekamuodolla, niin miksi ihmeessä samat ihmiset sitten dissaavat jotakin vierasperäistä nimeä täysin suomalaisella?

keskiviikkona, kun oli yksin kotona. Useiden muistutusten jälkeen sai ne tänään pestyä uudelleen, 3 vrk:n jälkeen. Pesi viel reippaasti toisenkin koneellisen, mut unohti siitä pesuaineen ja tarvitsi apua ohjelman valinnassa. Vaikka käyttöohjekirja on ihan vieressä.