Tervetuloa keskustelemaan!

Kello 23-07 keskustella voi vain kirjautuneena. Lue keskustelun säännöt.

Suosituimmat

Siis tein juuri sairaanhoidon monimuodon esivalintakokeen. Mulla meni se muuten tosi hyvin, MUTTA 6 väittämää jäi siitä isosta materiaalioauudesta koska aika loppui kesken! Enkku ja matikka otti niin paljo aikaa. Suomenkieli meni hyvin kans.

Tarviiko 2v. kahdet tennarit, ballerinat ja lenkkarit?? Tarviiko nainen joka kevät uudet korkkarit beigeenä ja mustana ja ballerinoja kolmet koska niitä saa halvalla. Mitähän vittua nyt taas?

Vierailija
19:16

Olen jo jonkun aikaa ollut aivan älyttömän ihastunut erääseen näyttelijään. Olen aikuinen ja perheellinen ihminen ja tiedostan kyllä, että tälläinen on älytöntä.

Vierailija
19:15

Te keillä on trampoliini pihassa niin onko teistä ok että naapurin lapset tulee sinne hyppimään kun ette ole kotona?
Oltiin poissa kotoa ja kuultiin jäljestäpäin että kaksi lasta oli ollut hyppimässä meidän pihassa tramppista. Seuraavan kerran kyllä saa lähdöt.

Auttakaa! Poika 6v. on yleensä käynyt pissalla parin tunnin välein mutta nyt viikon verran hänellä tuntuu olevan pissahätä KOKO AJAN. Nytkin illalla kävi pissalla n. 15 minuutin välein. Kuulemma pissaaminen ei kuitenkaan satu eikä ole kuumetta, vatsakipuja tms.

Suosituimmat
Vierailija
28.3. 13:47

Miehellä on iso muna ja rahaa ja omaisuutta ihan helvetisti, samoin tutuilla. Tyypin aika kuluu aamusta iltaan AV:lla viisastellessa. Mielipide löytyy kaikkeen. Luulisi vähintään tohtori olevan.

Vierailija
17.9.2015 13:10

Ketä Oululaisia bloggaajia seuraat ja miks? Mihin on jäänyt Oululaisten bloggaajien yhteistapahtumat kun niitä yhteen väliin oli kaiken aikaa? Jotain kärhämää bloggareiden välillä??

Siis ei vain laihoja tai sitten XL-mallia. Miksi vaikkapa kokoa 38 tai 40 oleva malli ei kelpaa? Mielellään näkisin malleina myös kaiken pituisia naisia. Saisi oikeamman kuvankin vaatteen istuvuudesta, kuten vaikkapa helman pituudesta, harva nainen kun todellisuudessa lähentelee 180 senttiä.

Vierailija
Su 19:11

Miltä kuullostaa: Kaasolla mekko, joka voisi olla hääpuku (etenkin kuvissa, joissa näkyy vain yläosa joka on valkoista pitsiä), kaaso postaa instagramkuvia itsestään ja poikaystävästään antaen tageilla "love, wedding" ja kuvauttaa itsensä tismalleen samassa kohdassa, jossa hääparista on kuva.

Kuinka kusipäistä on jättää sukulaisen häät väliin? Serkulla on häät kesällä ja todennäköisesti saan kutsun sinne. Mutta. Minulla ole rahaa ostaa yhtä juhlaa varten uutta pukua, kauluspaitaa, kravattia, kenkiä jne...