Tervetuloa keskustelemaan!

Kello 23-07 keskustella voi vain kirjautuneena. Lue keskustelun säännöt.

Nykyisin tiedetään hyvin, mitä rakastumisessa aivoissa tapahtuu. Rakastuminen on dopamiinin, oksitosiin, serotoniinin, testosteronin jne. erittymisen muuttumista ja sen myötä huomion keskittymistä, kiintymystä, hempeän käyttäytymisen lisääntymistä, rohkeutta, energiaa, uskallusta jne.

Vierailija
To 12:00

Voidaanko taas kerrata miten oikeasti otetaan suihin niin että mies menee ihan sekaisin kun tuntuu niin hyvältä. Olen nyt useamman miehen kanssa ollut ( yhden illan juttuja) ja toisilla silmät pyörii päässä ja kehuvat seuraavana päivänäkin kuinka ihanaa oli.

Nokia ja Microsoft sekä moni muu teknologian yritys irtisanoo DI-tutkinnon suorittaneita. Koko DI-tutkinnon arvostus on romahtanut ja puolalaiset sekä intialaiset vievät suomalaisilta diplomi-insinööreiltä työpaikat. Mikä meni pieleen?

Kyllä nyt on kesä ihan pilalla kun parvekesaneeraus meneillään, ei pääse edes parvekkeelle eikä pysty ikkunoita pitämään auki kuin vasta iltasin. Asunto on tuskasen kuuma ja kaikki remonttipölyt tunkee sisään.Ulos ei näe kun ikkunat peitetty ja talo huputettu. Ahdistavaa.

Suosituimmat

Minulle tuli mieleen tällainen:

Vaihdoin työpaikkaa ja jouduin erinäisistä syistä johtuen itse kirjoittamaan perusmuotoisen työtodistuksen, jonka työnantaja sitten allekirjoitti. Tätä varten hän antoi minulle edeltäjäni työtodistuksen malliksi.

Suosituimmat

Eli siis ensinnäkin en edes tiennyt, että jätkätkin harrastaa tälläistä, kuulostaa enemmän meidän naisten tekosilta. Mulla on ollut poikaystävän kanssa aika pahoja riitoja viime aikoina, mutta ei mitään pettämistä tai vastaavaa joka johtaisi suoraan eroon. Eli pikkuasioista ollaan riidelty.