Tilanneviesti

Keskustelu Aihe vapaa-alueella on suljettu aikavälillä 23:00 - 07:00.

Siis yööök, mun mieheni kertoi ettei suihkussa...

Vierailija

piti kokeilla hakutoimintoa ja tää oli eka mikä tuli mieleen :)

Sivut

Kommentit (417)

Vierailija

Äitilläni on vessassa ollut aina oma pyllypyyhkeensä. Usein lapsena kaverini pyyhkivät meillä vessassa käydessään siihen vahingossa kätensä, jos huomasin niin kerroin sen kuuluvan äitini takaliston pyyhkimiseen. Muutama kaverini lähes traumatisoitui kun tajusi että oli jo useita vuosia meillä kyläillessään pyyhkinyt kätensä äitini pyllypyyhkeeseen. Se oli nimittäin soma pyyhe, kauniimpi kuin vessan muut pyhkeet ja varmaan "kutsui" käyttämään.

Tästä viisastuneena en roikota vessassamme pyllypyyhkeitä vaan pyyhimme pesunkin jälkeen takapuolet paperiin.

Mitenkäs muut ovat merkinneet ne pyllypyyhkeet siellä vessassa? Onko käsipyyhkeen kohdalla käsien kuva ja pyllypyyhkeen kohdalla pyllyn kuva vai miten estätte tällaiset sekaannukset?

Vierailija

me kummatkin ptthimme ekana paperilla ja sitten käsisuihkulla pesemme, ison asian jälkeen. Ei se pelkällä paperilla puhdistu.

Vierailija

että peseeko pyllynpesukätensä ennen kuin tarttuu kapulaan.

Vastaus oli hämmästynyt TOTTA KAI!. Syrjäsilmällä kerran vaklasin, että onko todella niin, mutta kyllä se ole. Samalla selvisi miehen käyttämän saippuan omituinen paikka kylpyhuoneessa. Käsi pestään oikein saippualla.

Itse jäin miettimään, että minä en kyllä moista asiaa omalla kohdalla vahdi. PEsen persvakoani niin kauan, että viimeiset vedet huuhtovat käden. Mies taas on niin nopea suihkuttelija, että joskus vartalossa on vielä saippuavaahtoa, kun tulee pyyhkeelle.

Vierailija

Miksi niitä käsiä pitäisi tunkea perseeseen sitä pestessä??? Eikö muka riitä, että kyykistyy ja suihkii suoraan anusta?

Vierailija

Semmoista ongelmaa minulla esiintyy, että aamulla herätessä kusettaa ja seisoo. Ei onnistu seisaaltaan kuseminen, koska kusi lentää minne suuntaan sattuu. Niinpä kusen aamulla istualtaan. Puolikova sojottaa kuitenkin sen verran etuviistoon, ja kusi tulee niin valtavalla paineella, että kusi tunkeutuu posliinin ja renkaan väliin ja valuu pitkin pöntön reunaa.

Mikä avuksi? Munaa ei voi väkisinkään taivuttaa alas, koska se sattuu, eikä kusi tule. Ja munahan ei laske, ennen kuin aamukusi on tullut..

Vierailija

Mihellä kaikki rahat? Miksi etkö itse tienaa mitään? Tiedät varmaan itsekin että tuollainen ei ole normaali sen enempää kuin tuo alla oleva tekstisikään.

Lainaus:

Onhan sekin säästöä jos ostaa vähän huonompia papereita. Olen kuullut että jotkut jopa laskee, että pissanpyyhkimiseen kaksi lappua ja kakan pyyhkimiseen kolme tai jos on pahaa jälkeä niin max. neljä lappua. Loput pitää suihkutella pois!

Vierailija

niitä "vain yksi pala riittää" -papereita. Ei tartte miettiä, montako palaa on lupa tuhlata...

Olen kuullut että jotkut jopa laskee, että pissanpyyhkimiseen kaksi lappua ja kakan pyyhkimiseen kolme tai jos on pahaa jälkeä niin max. neljä lappua. Loput pitää suihkutella pois

Vierailija

on täällä. PK oli aikansa legenda, mutta mielestäni aika ei ole ihan vielä kypsä nostalgialle, pari vuotta olisi voinut odottaa. Joku voisi nostaa myös kakkaamisketjun, en enää muista millä nimellä se kulki...

Vierailija

...ja suht terveinäkin pysytty, vaikka on jos jonkinlaista vessan ja suihkun käyttäjää!!!

Tää pelasti kyllä meikäläisen päivän!!!

:D LOL

Vierailija

perseensä pestyään pese käsiään!!!! Sitten me muut käydään suihkussa sen jälkeen ja se on koskenut niillä perseisillä käsillään (millä ensin on kaivanut perseensä puhtaaksi) siihen suihkukapulaan! Nyt yököttää!! helvetin epähygieeninen ukko! menin ja hinkkasin suihkukapulan tolulla puhtaaksi.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat