Tervetuloa keskustelemaan!

Kello 23-07 keskustella voi vain kirjautuneena. Lue keskustelun säännöt.

Suosituimmat

Uudesta työpaikasta soitettiin aamulla, että missä olen, johon minä hämmentyneenä, että huomennahan vasta aloitan? No sopimuksessa lukee 30.5. vaikka 31.5.

Vierailija
24.6.2015 00:44

Eli siis salkkari-kejun innoittamana kerätään hauskoja/outoja huomioita muumeista :D Voin aloittaa: miksi muumit ovat muuten alasti, mutta mennessään uimaan laittavat uimahousut?

Suosituimmat

Ollaan kutsuttu neljä ystäväpariskuntaa istumaan iltaa. Kenelläkään ei ole mitään allergioita, mutta yhden kaverin nykyinen tyttöystävä on muotikeliaakikko. Ei siis todellakaan ole keliaakikko millään tavalla, mutta välttelee gluteenia, koska se on nykyään muoti-ilmiö.

Vierailija
3.9.2014 23:57

Sain kaverilta pussin, nyt mies ja minä syöneet sitä kolmisen viikkoa ja kaikenlaista outoa on havaitavissa. Esimerkiksi

-ensialkuun kakatti ja pissatti ja janotti aivan simona, koko ajan

-ekan viikon kakat haisivat todella pahalle

Vierailija
09:13

Eilen kyselin mahdollisuutta rakasteluun, mutta oli taas joku lehti kesken ja telkkarista tuli just "se" sarja. No kaivelin salaa tilaamani tekopimperon sängyn alta ja hoitelin sillä itseni. Voi sitä huutoa.....

Se kävi jo ilmi, että opettajat saavat tietyn summan tarkastaessaan yliopisto-opiskelijoiden (varmaan muidenkin oppilaitosten) tenttivastauksia ja esseitä. Mutta saavatko he palkkion myös siitä, kun kurssisuoritukset menevät opiskelijoilta läpi? Seurataanko niitä mitenkään? Korreloivatko ne?

Vierailija
11:47

Onko joku palauttanut amazon u.k tuotteita? Mitä tarkoittaa,kun kysytään haluaako palauttaa gift gardilla vai orig.methodilla? Entä pitääkö pakettiin tulostaa palautustarra päälle vai riittääkö,että koodin kirjoittaa itse paketttiin? Kiitos jo etukäteen.

Olen aivan loppu kissaamme. Kotimme lattiat ovat kohta pilalla, kun kissa pissailee lattioille ja matoille, ja homma on lähtenyt ihan lapasesta. Ennen niin kivasta kissasta on tullut kiusankappale. Kissa on tutkitusti terve, mutta osoittaa vahvasti mieltään siitä ettei pääse ulos.

Suosituimmat

Ahdistaa. Sain viisi kuukautta sitten vauvan, ja melkein alusta asti olen tuntenut, että tuli tehtyä virhe. Olemme yli 30-vuotias pariskunta, kumpikin vakitöissä, ei siis mitään teinejä. Lapsi oli toivottu ja yritystä oli takana useampi vuosi. Ei siis mikään "yllätyslapsi".