Mikä oli nuoruutesi paras pano?

Vierailija

Mitä aktia muistelet edelleen lämmöllä?

Sivut

Kommentit (32)

Vierailija

Kultaisina opintovuosina vietin ihanan vapun puolitutun, komean ja mukavan miehen kanssa. Pidettiin hauskaa, juteltiin, nukuttiin mun luona pari yötä, muttei naitu.

Sitten ehkä viikkoa myöhemmin käytiin treffeillä, jotka päättyi molempien mielestä liian aikaisin (miehellä oli meno). Sovittiin uudet treffit illaksi ja sitten oli selvää, että mennään suoraan hänen luokseen. Vietettiin ihana yksi yö yhdessä, unohtumatonta seksiä...

Tuon yön jälkeen lähdin ulkomaille muutamaksi kuukaudeksi ja homma päättyi siihen. Kotiin palatessani molemmilla meistä oli jo uusi tyttö/poikaystävä, vaikka vähän taidettiin molemmat harkita, että entä jos sittenkin. Minä lopetinkin uuden suhteeni, mies ei. Hän erosi uudestaan pari vuotta myöhemmin, silloin minä olin jo nykyisen mieheni kanssa.

Vierailija

Olin itse selvinpain, mies hieman hiprakassa, mutta ei liian silla kesti pitkaan, ennen on tullut tosi nopeasti mutta nyt ian myota alkaa olla enemman kestoa. Olen raskaana joten ilmeisesti ne raskaushormonit auttoivat. Paikat oli niin kosteat etta suorastaan latisivat ja kiima yltyi nussiessa. Rinnat ovat ihanan isot ja myos hapy turvoksissa. Seka mies etta mina nautitaan muun kehosta.. Aikaisemmissakin raskauksissa on ollut hyvaa seksia mutta nyt mentiin jo ihan eri sfaareissa.

Vierailija

21-vuotiaana lähdin yökerhosta mulla täysin vieraan 35-vuotiaan Kosovon albaanin kanssa meille. Tarkoitus oli ihan vain saada seksiä, ja todella sain. Ensin rakasteltiin kylpyammessa, sitten olkkarin sohvalla, sitten sängyssä. Yhteensä meni touhuissa varmaan 2 tuntia, ja sain useita orgasmeja sinä aikana. Sen jälkeen vein miehen takaisin yökerhoon jossa hänen kaverit odotti eikä enää tavattu, mutta olipa seksiä :-o

Vierailija

Vaikea vastata, koska niitä hyviä ihania panomiehiä on ollut useita.

En voi nyt sanoa, kuka on ollut se kaikista paras. Aviomies, kenen kanssa olen ollut pian 20v on aivan upea, mutta on sitä ennen ollut monta muutakin yhtä upeaa.

Vierailija

Mä olin 19 ja se mies oli jotain 25 - 26. Nähtiin baarissa ja sit vielä myöhemmin nakkikioskilla. Kaverit lähti kotiin, mä lähdin sen miehen luo jatkoille. 

Se tyyppi osasi asiansa; oli herrasmies, riittävän hellä aluksi, sitten kiihkeä muttei pelottava ja mikä parasta... sillä oli aivan tolkuttoman paksu kalu. Seksiä silloin yöllä, aamulla ja vielä aamupäivällä ennen kuin lähti tuomaan mua kotiini liki 20 km:n päähän.

Bonuksena vielä se, että ei tarvinnut vaatia käyttämään kortsua vaan teki sen itse oma-aloitteisesti ja aamulla oli vielä aamupalaakin ennen kuin heitti mut himaan.

Toin jälkeen on ollut tasan yksi yhden illan hoito joka on tarjonnut aamupalankin, kaiken muun hyvän lisäksi, mut siitäkin on jo vuosia aikaa.

Vierailija

Kaveriporukan bileet todella idyllisellä mökillä metsän keskellä, ranta ihanalla hiekkarannalla vähän kauempana. Siirryttiin laavulle jonkun matkan päähän, kunnes alkoi silmäpeli minulla ja yhdellä parimetrisellä hujopilla käymään sen verran kuumaksi, että siirryttiin sinne rannalle "juttelemaan" ja siitä "uimaan". Pantiin sitten hiljaisessa kesäyössä sylikkäin, mentiin vielä niin että oltiin keskellä kuunsiltaa. Ihan mahtavaa oli!

Keskusteltiin vielä siinä molemmat aktin aikana että tämä kyllä kuuluu niihin kokemuksiin, jotka muistaa loppuikänsä :) En voisi oikeastaan idyllisempää kuvitella!

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat