Keskustelualueen säännöt

Hyvä ravintola hämeenlinnassa?

Olemme matkalla viikonlopuksi aulangolle ja haluaisimme käydä kaupungilla syömässä.

Vinkkejä, kiitos!

[quote author="Vierailija" time="12.05.2010 klo 10:04"]

Olemme matkalla viikonlopuksi aulangolle ja haluaisimme käydä kaupungilla syömässä.

Vinkkejä, kiitos!

[/quote]
1 0
Vastaa Lainaa Ilmoita asiaton sisältö

Äh,

meinasin juuri ehdottaa Aulankoa. Eipä siellä taida juuri olla kun Rosso jne. Hotelleissa on sitten omat tutut ketjuravintolat.

[quote author="Vierailija" time="12.05.2010 klo 10:12"]

meinasin juuri ehdottaa Aulankoa. Eipä siellä taida juuri olla kun Rosso jne. Hotelleissa on sitten omat tutut ketjuravintolat.

[/quote]
0 0

mä suosittelisin taverna georgiosta

kreikkalaistyylinen paikka. Piparkakkutalo on erittäin perinteinen ranskalainen ravintola, hyvä kyllä, mutta ei mitään yllätyksiä. Popino ei mielestäni ole mitenkään erityinen, mutta mä nyt en muutenkaan tykkää pitsapaikoista.

[quote author="Vierailija" time="12.05.2010 klo 10:22"]

kreikkalaistyylinen paikka. Piparkakkutalo on erittäin perinteinen ranskalainen ravintola, hyvä kyllä, mutta ei mitään yllätyksiä. Popino ei mielestäni ole mitenkään erityinen, mutta mä nyt en muutenkaan tykkää pitsapaikoista.

[/quote]
0 0

Popino

Ei Popino ole pelkkä pitsapaikka. Mun mielestä todella hyvät pihvit myös ja palvelu on aina ollut todella hyvää! Mun mielestä Hämeenlinnan parhaita ruokapaikkoja.

[quote author="Vierailija" time="12.05.2010 klo 10:26"]

Ei Popino ole pelkkä pitsapaikka. Mun mielestä todella hyvät pihvit myös ja palvelu on aina ollut todella hyvää! Mun mielestä Hämeenlinnan parhaita ruokapaikkoja.

[/quote]
0 0

Popino on myös ihan hyvä,

mutkattomampi kuin Piparkakkutalo, ihan hyviä pihvejä ja suosittu lounaspaikka.

Piparkakkutaloa luonnehtisin enemmänkin hyväksi kotimaiseksi "valkoisten pöytäliinojen" ravintolaksi.

Ehkä voisi sanoa, että jos mukana on lapsia ja olette menossa syömään päivällä, niin Popino, kahdenkesken ja romanttiseen iltaruokailuun Piparkakkutalo =)

-aiempi Piparkakkutaloa suositellut

[quote author="Vierailija" time="12.05.2010 klo 10:38"]

mutkattomampi kuin Piparkakkutalo, ihan hyviä pihvejä ja suosittu lounaspaikka.

Piparkakkutaloa luonnehtisin enemmänkin hyväksi kotimaiseksi "valkoisten pöytäliinojen" ravintolaksi.

Ehkä voisi sanoa, että jos mukana on lapsia ja olette menossa syömään päivällä, niin Popino, kahdenkesken ja romanttiseen iltaruokailuun Piparkakkutalo =)

-aiempi Piparkakkutaloa suositellut

[/quote]
0 0
Aihe vapaa
Keskustelualueen säännöt
Tähdellä merkityt ovat pakollisia kenttiä