Kihomadot: kuinka kauan kutina jatkuu kuurin jälkeen?

Vierailija

Perjantaina otettiin koko perhe Pyrvin-kuuri ja viikonloppu siivottiin kuin hullut. Viime yönä taas kutisi... matoja ei ole näkynyt, paitsi kuolleina kakassa :P YÖKS. Onkohan nyt niin, että kuuri ei tepsinyt?

Kommentit (9)

Vierailija

Meillä kun on illalla otettu lääkkeet, niin seuraavana päivänä ei ole enää kutissut. Voi olla, että teillä oli ehtinyt jo tulla paljon tartuntoja ja suolistossa on eri ikäisiä madon asteita. Lääke tappaa vain aikuiset mahdot. Jos on saanut monta tartuntaa (vaikka itseltään uudelleen) niin silloin siellä on niitä, jotka olivat vielä munia kun lääke otettiin ja nyt sitten aikuistuivat.

Heti vaan uutta lääkeannosta suuhun. Ja taas toisto viikon kuluttua.

Sitkeissä tartunnoissa lääkärit on määränneet ottamaan uusinnat tiheämmin kuin purkin kyljessä suositellaan.

JA reseptilääke Vermox on halvempi, jos joutuu usein sen kuurin toistamaan.

Vierailija

Ei auttanut ensimmäinen kuuri eikä toinenkaan. Elämä sujuu ihan hyvin kihomatojenkin kanssa.

Ne ovat ihmisen luonnollisia loisia. Olen heidän kotinsa.

Vierailija

Lainaus:

Ei auttanut ensimmäinen kuuri eikä toinenkaan. Elämä sujuu ihan hyvin kihomatojenkin kanssa.

Ne ovat ihmisen luonnollisia loisia. Olen heidän kotinsa.

tartutat muita!!! tän on pakko olla provo

Vierailija

voisko kutinan syynä olla vaikka kuivuus jos olette nyt esim.pesseet enemmän takapuolianne?Meillä ainakin kuurattiin ihan hullun lailla....mutta vermoxia mäkin suosittelen kun se tappaa myös toukkavaiheessa olevat madot mitä pyrvin ei tee.

Vierailija

kihomatokanta kasvoi lopulta niin suureksi että kutina oli lähes sietämätöntä. Sitten kävin hakemassa kuurin.

Ymmärrän kyllä niitä jotka eivät kuuria kerkeä hakemaan tai eivät koe sitä tarpeelliseksi. Kihomatoja on aina ollut ja tulee olemaan. Ne ovat osa ihmistä.

Vierailija

mä luulen että nämä jotka väittävät että tartunnat jatkuvat vuosia ovat niitä joilla kutiaa ennemminkin pään sisällä.kyllä niistä eroon pääsee joskus se voi olla työlästä mutta takuulla ei tartunnat jatku vuosikausia silloin olisi jo takapuolikin uusittava kun olisi niin rikki.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat