Keskustelualueen säännöt

Silloin kun olin yli satakiloinen ihan tavalliseen tapaan, alta, päältä, takaa ja sivulta...

onko anatomia oikeasti muuttunut muutamassa vuodessa vai mitä kyselet?

[quote author="Vierailija" time="01.04.2010 klo 12:39"]

[/quote]
Vastaa Lainaa Ilmoita asiaton sisältö
1 0

Samalla tavalla kun vähemmän painavat

heitetään jalat levälleen ja äijä tulee päälle tai pyllistetään iso perseemme ja ollaan kontillaan ja mies työntyy takaapäin

suihin otetaan ja meitä myös nuollaan jalkovälistä orgasmiin saakka

ratsastaakin jaksan olen kyykkyasennossa miehen päällä ettei häneen kohdistu valtavan ruhoni painoa ja siinä pomputtelen edestakaisin

[quote author="Vierailija" time="01.04.2010 klo 12:40"]

heitetään jalat levälleen ja äijä tulee päälle tai pyllistetään iso perseemme ja ollaan kontillaan ja mies työntyy takaapäin

suihin otetaan ja meitä myös nuollaan jalkovälistä orgasmiin saakka

ratsastaakin jaksan olen kyykkyasennossa miehen päällä ettei häneen kohdistu valtavan ruhoni painoa ja siinä pomputtelen edestakaisin

[/quote]
0 0

Kuule ihan niin

kuin kaikki muutkin... Vai mitä oikein kuvittelit? =D Että läskit tekee jotenkin ohan omalla tavallaan?

Kyllä se kuule kaikillla toimii samalla tavalla... Miten te tollot sitä harrastatte, jos aivot ei riitä tähänkään? =D =D

[quote author="Vierailija" time="01.04.2010 klo 12:41"]

kuin kaikki muutkin... Vai mitä oikein kuvittelit? =D Että läskit tekee jotenkin ohan omalla tavallaan?

Kyllä se kuule kaikillla toimii samalla tavalla... Miten te tollot sitä harrastatte, jos aivot ei riitä tähänkään? =D =D

[/quote]
0 0

Näin

juuri! Mitä ihmeellistä siinä pitäisi olla?

[quote author="Vierailija" time="01.04.2010 klo 12:43"]

[quote]

[/quote]

juuri! Mitä ihmeellistä siinä pitäisi olla?

[/quote]
0 0

tyydyttävästi

hyvää seksi ollut aina. Toki mieheni on pitkähkö (198cm) ja lihaksikas, joten ei vaikuta kovin lihavalta vaikka painaakin tällä hetkellä 102kg

hyvää seksi ollut aina. Toki mieheni on pitkähkö (198cm) ja lihaksikas, joten ei vaikuta kovin lihavalta vaikka painaakin tällä hetkellä 102kg

[/quote]
0 0

Mutta eikö ne liikakilot kerry myös sinne alapäähän,

saatteko siihen ihan normaalin "tuntuman" kun pillu on kuitenkin ns. syvemmällä? ap

saatteko siihen ihan normaalin "tuntuman" kun pillu on kuitenkin ns. syvemmällä? ap

[/quote]
0 0

Mun miehellä on sellainen ylipainoisille suunnattu

jatkopää pippeliin, jotta se mahtuu sit tarpeeksi syvälle. Ettekö te muut ole kokeillut? Suosittelen!

[quote author="Vierailija" time="01.04.2010 klo 12:44"]

jatkopää pippeliin, jotta se mahtuu sit tarpeeksi syvälle. Ettekö te muut ole kokeillut? Suosittelen!

[/quote]
0 0

100 kg mies ei ole

harvinaisuus. Seksi on ihan samanlaista 100-120 kg kokemukseni mukaan, painavempi ei välttämättä halua tulla päälle vaan takaapäin näppärämpi.

[quote author="Vierailija" time="01.04.2010 klo 12:44"]

harvinaisuus. Seksi on ihan samanlaista 100-120 kg kokemukseni mukaan, painavempi ei välttämättä halua tulla päälle vaan takaapäin näppärämpi.

[/quote]
0 0

Ei

mulla ainakaan maha ole siinä pimpin päällä kuten jotkut laihat tuntuvat kuvittelevan ja takaa ja sivusta päin näkymät myös avoimet. Ja painaa jaksaa tuntitolkulla väsymättä. Mikä siis oli pointtisi kysymyksessäsi?

[quote author="Vierailija" time="01.04.2010 klo 12:45"]

mulla ainakaan maha ole siinä pimpin päällä kuten jotkut laihat tuntuvat kuvittelevan ja takaa ja sivusta päin näkymät myös avoimet. Ja painaa jaksaa tuntitolkulla väsymättä. Mikä siis oli pointtisi kysymyksessäsi?

[/quote]
0 0

ei ongelmia

Mun ex-gf oli aika kookas ja muistelen, että seksi hänen kanssaan sujui ihan normaalisti. Ainoastaan suuseksin antaminen hänelle poikkesi normaalista kun jouduin vähän etsimään herkkiä paikkoja.

Naiminen onnistui helposti kaikista tavanomaisista asennoista ja oli hyvinkin tyydyttävää kummallekin osapuolelle.

[quote author="Vierailija" time="01.04.2010 klo 12:45"]

Mun ex-gf oli aika kookas ja muistelen, että seksi hänen kanssaan sujui ihan normaalisti. Ainoastaan suuseksin antaminen hänelle poikkesi normaalista kun jouduin vähän etsimään herkkiä paikkoja.

Naiminen onnistui helposti kaikista tavanomaisista asennoista ja oli hyvinkin tyydyttävää kummallekin osapuolelle.

[/quote]
0 0

hah!

Mutta eikö ne liikakilot kerry myös sinne alapäähän,saatteko siihen ihan normaalin "tuntuman" kun pillu on kuitenkin ns. syvemmällä? ap

ota selvää ennen kuin kyselet tyhmiä! Ei mun pillu missään syvällä ole vaan suoraan näkyvissä kuten klitoriskin.

[quote author="Vierailija" time="01.04.2010 klo 12:47"]

[quote]

Mutta eikö ne liikakilot kerry myös sinne alapäähän,saatteko siihen ihan normaalin "tuntuman" kun pillu on kuitenkin ns. syvemmällä? ap

[/quote]

ota selvää ennen kuin kyselet tyhmiä! Ei mun pillu missään syvällä ole vaan suoraan näkyvissä kuten klitoriskin.

[/quote]
0 0

Ihan kuule normaalisti

Minulle kilot kertyneet mahaan eli vähän piti varoa sen kanssa mutta muuten ihan tavallista seksiä :).

[quote author="Vierailija" time="01.04.2010 klo 12:48"]

Minulle kilot kertyneet mahaan eli vähän piti varoa sen kanssa mutta muuten ihan tavallista seksiä :).

[/quote]
0 0

Niin eli te lihavat naitte ihan vaan perusasennoissa?

Takaa kontallaan, lähetyssaarnaaja ja päällä, onnistuuko muut asennot kun on sitä massaa ympärillä? Esim. Seisten, seisten jalkaa nostaen, selällään jalat miehen olkapäällä, mahallaan maaten ihan ilman konttausasentoa, lusikassa jne. Pelkät perusasennot vaan? Aika tylsää jos ei muuhun pysty:(

[quote author="Vierailija" time="01.04.2010 klo 12:49"]

Takaa kontallaan, lähetyssaarnaaja ja päällä, onnistuuko muut asennot kun on sitä massaa ympärillä? Esim. Seisten, seisten jalkaa nostaen, selällään jalat miehen olkapäällä, mahallaan maaten ihan ilman konttausasentoa, lusikassa jne. Pelkät perusasennot vaan? Aika tylsää jos ei muuhun pysty:(

[/quote]
1 1

Seksi

ylipainoisen naisen kanssa on aina ollut tosi nautinnollista. On kivempaa kun alla on jotain pehmeää kuin kovaa. Ei sitä nautintonappulaa mistään etsiä tarvitse.
M35

[quote author="Vierailija" time="01.04.2010 klo 12:49"]

ylipainoisen naisen kanssa on aina ollut tosi nautinnollista. On kivempaa kun alla on jotain pehmeää kuin kovaa. Ei sitä nautintonappulaa mistään etsiä tarvitse.
M35

[/quote]
0 0

kaikki

mainitsemasi onnistuu.

[quote author="Vierailija" time="01.04.2010 klo 12:50"]

[quote]

[/quote]

mainitsemasi onnistuu.

[/quote]
0 0

100 kg

voi olla ihan hoikkakin, nainenkin.

jos on vaikka 185 cm pitkä ja isoluinen niin voi painaa 100kg ja olla todella hoikan näköinen. ja moni "rasvaton"kin mies painaa yli 100 kg vaikka tosiaan rasvaprosentti olis 0. taitaa ap:lla olla vintti pimeänä.

[quote author="Vierailija" time="01.04.2010 klo 12:51"]

voi olla ihan hoikkakin, nainenkin.

jos on vaikka 185 cm pitkä ja isoluinen niin voi painaa 100kg ja olla todella hoikan näköinen. ja moni "rasvaton"kin mies painaa yli 100 kg vaikka tosiaan rasvaprosentti olis 0. taitaa ap:lla olla vintti pimeänä.

[/quote]
0 0

joo

mainitsemasi onnistuu.

kaikki käy. lisäksi myös esim yös seisten takaapäin, kyykkyratsastus, mahallaan ilman konttausasentoa jalat kiinni toisissaan jne...

[quote author="Vierailija" time="01.04.2010 klo 12:52"]

[quote]

[quote]

[/quote]

mainitsemasi onnistuu.

[/quote]

kaikki käy. lisäksi myös esim yös seisten takaapäin, kyykkyratsastus, mahallaan ilman konttausasentoa jalat kiinni toisissaan jne...

[/quote]
0 0

samoin

M35

[quote author="Vierailija" time="01.04.2010 klo 12:52"]

[quote]

M35

[/quote]

[/quote]
0 0

ainoa

ero lihavan ja laihan välillä on se, että lihavat ovat kyltymättömiä seksiin! Ne jaksaa ja jaksaa...
mies32

[quote author="Vierailija" time="01.04.2010 klo 12:55"]

ero lihavan ja laihan välillä on se, että lihavat ovat kyltymättömiä seksiin! Ne jaksaa ja jaksaa...
mies32

[/quote]
0 0

toi

Mistä nää kaikki "miehet" tänne ilmestyi?:D

22 on mun mies.

[quote author="Vierailija" time="01.04.2010 klo 12:58"]

[quote]

[/quote]

22 on mun mies.

[/quote]
0 0

Taidan sitten olla poikkeus:(

Painan 113kg/167cm enkä todellakaan taivu noihin asentoihin, muutenkin seksi on ähinää:(

[quote author="Vierailija" time="01.04.2010 klo 12:58"]

Painan 113kg/167cm enkä todellakaan taivu noihin asentoihin, muutenkin seksi on ähinää:(

[/quote]
0 0

Joo, ja eiks niin että se sun "mies" on tosi komea ja normaalipainoinen?

22 on mun mies.

[quote author="Vierailija" time="01.04.2010 klo 13:01"]

[quote]

[quote]

[/quote]

22 on mun mies.

[/quote]

[/quote]
0 0