Keskustelualueen säännöt

Paras tanssikoulu POJILLE Helsingissä

6-vuotias poikani haluaisi harrastaa jotakin tanssia, mutta tässä iässä on aika tärkeää, että hän saa tehdä sen toisten poikien seurassa. Eli ei siis ainoana poikana tyttöryhmässä. Onko ideoita, mikä olisi hyvä tanssikoulu Hesassa?

[quote author="Vierailija" time="16.03.2010 klo 10:11"]

6-vuotias poikani haluaisi harrastaa jotakin tanssia, mutta tässä iässä on aika tärkeää, että hän saa tehdä sen toisten poikien seurassa. Eli ei siis ainoana poikana tyttöryhmässä. Onko ideoita, mikä olisi hyvä tanssikoulu Hesassa?

[/quote]
0 0
Vastaa Lainaa Ilmoita asiaton sisältö

Niin, eihän se nyt sovi että POIKA on alhaisten tyttöjen joukossa vai

[quote author="Vierailija" time="16.03.2010 klo 10:14"]

[/quote]
0 1

No ei todellakaan, pässi

Vaan en halua, että poikani saa erityiskohtelua tyttöjen joukossa vain siksi, että on poika. Eli ihan päinvastaiset vaikuttimet.

[quote author="Vierailija" time="16.03.2010 klo 10:16"]

Vaan en halua, että poikani saa erityiskohtelua tyttöjen joukossa vain siksi, että on poika. Eli ihan päinvastaiset vaikuttimet.

[/quote]
0 0

Ap jatkaa

Olen itse toisissa kaupungeissa harrastanut tanssia niin, että ryhmässä on 1-2 poikaa. Jossakin vaiheessa se höösääminen niiden kukkojen ympärillä on alkanut ottaa päähän, joten toivoisin, että oma poikani saa keskittyä nimen omaan siihen, että saa tanssia (mistä tykkää) eikä siihen, että hänen sukupuoltaan palvotaan, koska hän on tanssiva poika. Lisäksi poikani itse toivoisi poikaryhmää. Win win.

[quote author="Vierailija" time="16.03.2010 klo 10:17"]

Olen itse toisissa kaupungeissa harrastanut tanssia niin, että ryhmässä on 1-2 poikaa. Jossakin vaiheessa se höösääminen niiden kukkojen ympärillä on alkanut ottaa päähän, joten toivoisin, että oma poikani saa keskittyä nimen omaan siihen, että saa tanssia (mistä tykkää) eikä siihen, että hänen sukupuoltaan palvotaan, koska hän on tanssiva poika. Lisäksi poikani itse toivoisi poikaryhmää. Win win.

[/quote]
1 0

Katsopa

www.stepup.fi

siellä tunteja myös pojille.

[quote author="Vierailija" time="16.03.2010 klo 11:18"]

www.stepup.fi

siellä tunteja myös pojille.

[/quote]
0 0

www.danceani.fi

on pojille omia tunteja, Helsingissä sali Ruoholahdessa

[quote author="Vierailija" time="16.03.2010 klo 11:36"]

on pojille omia tunteja, Helsingissä sali Ruoholahdessa

[/quote]
1 0

Saiffalla on ollut kyllä mielettömän hyvä meininki! Esimerkilliset ja kansainvälisesti menestyneet opettajat!! http://www.saiffa.fi

[quote author="Vierailija" time="08.08.2013 klo 18:33"]

Saiffalla on ollut kyllä mielettömän hyvä meininki! Esimerkilliset ja kansainvälisesti menestyneet opettajat!! http://www.saiffa.fi

[/quote]
0 0

Jos Helsingin seutu kelpaa, niin ihan spesiaali on käsittääkseni Vantaan tanssiopisto. Siis juuri "poika-wise".  

[quote author="Vierailija" time="08.08.2013 klo 18:52"]

Jos Helsingin seutu kelpaa, niin ihan spesiaali on käsittääkseni Vantaan tanssiopisto. Siis juuri "poika-wise".  

[/quote]
0 0
Aihe vapaa