Keskustelualueen säännöt

eikös niin että haaleakin viiva raskaustestissä on positiivinen?

Maltoin tasan kaksi päivää odotella testin tekemistä (menkat olis pitäny alkaa sunnuntaina)

Nyt testissä kontrolliviivan lisäksi halilakka viiva. Olihan myös se positiivinen tulos.

Osaan kyllä lukea testin ohjeet, mutt kaipaan silti uskonvahvistusta.

Kiitos

[quote author="Vierailija" time="23.02.2010 klo 17:13"]

Maltoin tasan kaksi päivää odotella testin tekemistä (menkat olis pitäny alkaa sunnuntaina)

Nyt testissä kontrolliviivan lisäksi halilakka viiva. Olihan myös se positiivinen tulos.

Kiitos

[/quote]
0 0
Vastaa Lainaa Ilmoita asiaton sisältö

no kannatan

että odotat pari päivää ja teet testin vielä uudestaan ja varmuudeksi aamu pissasta.. itsellä kävi samoin. kaksi kertaa haalea viiva ja vasta vkolla 8 tuli selvä

[quote author="Vierailija" time="23.02.2010 klo 17:24"]

että odotat pari päivää ja teet testin vielä uudestaan ja varmuudeksi aamu pissasta.. itsellä kävi samoin. kaksi kertaa haalea viiva ja vasta vkolla 8 tuli selvä

[/quote]
0 0

Kyllä kai se on niin

että jos siihen testiaikana jonkinlainen viiva tulee näkyviin, niin tulos on positiivinen. Meillä vipeltää tuolla olohuoneessa vuoden ikäinen hyvin haalea viiva :)

[quote author="Vierailija" time="23.02.2010 klo 17:26"]

että jos siihen testiaikana jonkinlainen viiva tulee näkyviin, niin tulos on positiivinen. Meillä vipeltää tuolla olohuoneessa vuoden ikäinen hyvin haalea viiva :)

[/quote]
0 0

n. miljoona raskaustestiä tehneenä

ei se viiva tule, haaleakaan, ELLEI ole raskaana.

onnittelut!

[quote author="Vierailija" time="23.02.2010 klo 17:27"]

onnittelut!

[/quote]
0 0

voi

onnittelut!

tulla. Itselläni testi näytti positiivista, mutta kyseessä oli tuulimuna raskaus. Ei siis kannata iloita ennen kuin on varma! Tarkoitus ei ole lannistaa, mutta muistan kuinka paljon totuus minua aikoinaan satutti!

[quote author="Vierailija" time="23.02.2010 klo 17:49"]

[quote]

onnittelut!

[/quote]

tulla. Itselläni testi näytti positiivista, mutta kyseessä oli tuulimuna raskaus. Ei siis kannata iloita ennen kuin on varma! Tarkoitus ei ole lannistaa, mutta muistan kuinka paljon totuus minua aikoinaan satutti!

[/quote]
0 0

olen

onnittelut!

samoilla linjoilla kanssasi. Ehdin jo iloita raskaudesta, mutta raskaus olikin kohdunulkopuolinen ja se piti keskeyttää!
Onnea kuitenkin raskauteen!!!

[quote author="Vierailija" time="23.02.2010 klo 17:50"]

[quote]

[quote]

onnittelut!

[/quote]

[/quote]

samoilla linjoilla kanssasi. Ehdin jo iloita raskaudesta, mutta raskaus olikin kohdunulkopuolinen ja se piti keskeyttää!
Onnea kuitenkin raskauteen!!!

[/quote]
0 0

tuttu

onnittelut!

juttu! täällä lisää infoa tuulimunaraskaudesta kiinnostuneille:
http://metku.net/~pesu/tuulimuna.php

Tsemppiä tuulimunaisille! On karvas kokemus luulla olevansa raskaana vaikka kyseessä on tuulimuna!

[quote author="Vierailija" time="23.02.2010 klo 17:54"]

[quote]

[quote]

onnittelut!

[/quote]

[/quote]

juttu! täällä lisää infoa tuulimunaraskaudesta kiinnostuneille:
http://metku.net/~pesu/tuulimuna.php

Tsemppiä tuulimunaisille! On karvas kokemus luulla olevansa raskaana vaikka kyseessä on tuulimuna!

[/quote]
0 0

Sain haalean plussan

joka ei vahvistunut vaan haaleni ja haaleni kunnes menkat alkoi viikon päästä.

Toivottavasti sinulla AITO plussa :)

[quote author="Vierailija" time="23.02.2010 klo 17:54"]

joka ei vahvistunut vaan haaleni ja haaleni kunnes menkat alkoi viikon päästä.

Toivottavasti sinulla AITO plussa :)

[/quote]
0 0

Miksi tarttee besservissata?

Onhan sekin raskaus jos tuulimuna tai munasolu kiinnittyy väärään paikkaan.

Tuulimuna ei jatka kehitystä, mitä eroa sillä loppupelissä on vaikka sikiön vammasuuden kanssa koska se saattaa mennä kesken itse? Keskenmenot miltei kaikki on virheellisen solujakaantumisesta..

[quote author="Vierailija" time="23.02.2010 klo 17:57"]

Tuulimuna ei jatka kehitystä, mitä eroa sillä loppupelissä on vaikka sikiön vammasuuden kanssa koska se saattaa mennä kesken itse? Keskenmenot miltei kaikki on virheellisen solujakaantumisesta..

[/quote]
1 0

Luulen

että täälä yritetään suojella ihmisiä pettymyksiltä! Jos itsellesi ei ole niin käynyt, että olet saanut positiivisen raskaustuloksen, mikä ei olekaan johtanut lapsen syntymään et voi tietää miltä se tuntuu! Mielestäni on turha iloita ennen kuin saa varmuuden ettei joudu karvaasti pettymään!

[quote author="Vierailija" time="23.02.2010 klo 18:04"]

[quote]

[/quote]

että täälä yritetään suojella ihmisiä pettymyksiltä! Jos itsellesi ei ole niin käynyt, että olet saanut positiivisen raskaustuloksen, mikä ei olekaan johtanut lapsen syntymään et voi tietää miltä se tuntuu! Mielestäni on turha iloita ennen kuin saa varmuuden ettei joudu karvaasti pettymään!

[/quote]
0 0

minä

halusin jakaa kokemukseni, koska joku väitti ettei haalea viiva voi tarkoittaa muuta kuin raskautta!!
Minulla viikon jälkeen ei enää näkynyt edes haaleaa viivaa!

[quote author="Vierailija" time="23.02.2010 klo 18:06"]

[quote]

[/quote]

halusin jakaa kokemukseni, koska joku väitti ettei haalea viiva voi tarkoittaa muuta kuin raskautta!!

[/quote]
0 0

minun haalea viiva täyttää tänä vuonna 10v, on siis reipas koululainen jo :)

Kiitos

[quote author="Vierailija" time="23.02.2010 klo 18:09"]

[quote]

Kiitos

[/quote]

[/quote]
0 0

ap täällä taas

itse olen kokenut tuulimunaepäilyn, joten tiedän kyllä tunteen... Onneksi kaikki päättyi lopulta hyvin, mutta kyllähän se varjosti koko raskautta ja kaikkeen suhtautui paljon varovaisemmin.

Mutta kuitenkin iloitsen nyt plussasta. Kävi miten kävi, päivä kerrallaan on otettava. Niin monta asiaa voi mennä pieleen. JOstain se ilo on revittävä,ei voi kaikelta suojautua varmuuden vuoksi...

[quote author="Vierailija" time="23.02.2010 klo 18:10"]

itse olen kokenut tuulimunaepäilyn, joten tiedän kyllä tunteen... Onneksi kaikki päättyi lopulta hyvin, mutta kyllähän se varjosti koko raskautta ja kaikkeen suhtautui paljon varovaisemmin.

Mutta kuitenkin iloitsen nyt plussasta. Kävi miten kävi, päivä kerrallaan on otettava. Niin monta asiaa voi mennä pieleen. JOstain se ilo on revittävä,ei voi kaikelta suojautua varmuuden vuoksi...

[/quote]
1 0

moikka

Olisiko kyse todella varhaisesta keskenmenosta? Käsittääkseni mitään viivaa ei tule, jos raskaushormonia ei ole.

Haalean viivan aikana hormonia on ollut vielä vähän ja viikon päästä se olisi ehkä kokonaan poistunut. Kurjaa joka tapauksessa

Itse jaksan kyl uskoa plussaani, on vähän jo havaittavissa tuttuja raskausoireita...

T: ap

[quote author="Vierailija" time="23.02.2010 klo 18:14"]

[quote]

[/quote]

Olisiko kyse todella varhaisesta keskenmenosta? Käsittääkseni mitään viivaa ei tule, jos raskaushormonia ei ole.

Haalean viivan aikana hormonia on ollut vielä vähän ja viikon päästä se olisi ehkä kokonaan poistunut. Kurjaa joka tapauksessa

Itse jaksan kyl uskoa plussaani, on vähän jo havaittavissa tuttuja raskausoireita...

T: ap

[/quote]
1 0

Mahdollisesti

joka ei vahvistunut vaan haaleni ja haaleni kunnes menkat alkoi viikon päästä. Toivottavasti sinulla AITO plussa :)

Tää on todennäköisesti ollut ns. kemiallinen raskaus. Munasolu hedelmöittyy, mutta ei kiinnity kunnola. Istukkahormonia ehtii kuitenkin erittyä vähän, mikä aiheuttaa positiivisen testituloksen. Menkat kuitenkin alkaa normaalisti tai muutaman päivän myöhässä.

[quote author="Vierailija" time="23.02.2010 klo 18:44"]

[quote]

joka ei vahvistunut vaan haaleni ja haaleni kunnes menkat alkoi viikon päästä. Toivottavasti sinulla AITO plussa :)

[/quote]

Tää on todennäköisesti ollut ns. kemiallinen raskaus. Munasolu hedelmöittyy, mutta ei kiinnity kunnola. Istukkahormonia ehtii kuitenkin erittyä vähän, mikä aiheuttaa positiivisen testituloksen. Menkat kuitenkin alkaa normaalisti tai muutaman päivän myöhässä.

[/quote]
0 0
Aihe vapaa