seksiä saunassa tai suihkussa

Vierailija

siis miten te noi jutut hoidatte? miten joku pystyy saunassa sekstailee, eikös siellä ole vähän liian kuuma moiseen? läkähtyy! ja kun toi suihkussa hommailu tuntuu olevan varsin yleistä, niin miten se muka on mukavaa? seisovilteen, nainen sylissä vai miten? kauheen työläältä mun rajottuneessa mielessäni vaikuttaa...

Sivut

Kommentit (62)

Vierailija
Viesti

Ensin mä makasin ylälauteella ja mies oli alemmalla lauteella ja nuoli mua. Sit mentiin molemmat alemmalle lauteelle ja mä olin miehen sylissä. Ovi auki tässä vaiheessa, kun oli kuuma :) Ja lopuks mä makasin alalauteella jalat kohti kattoa ja mies seiso lattialla... Osaatko kuvitella? :) Meillä ei ole ihan tavallinen sauna, jos ihmettelet jotain asentoa. Ja suihkussa, jos hommailleen, niin useimmiten takaapäin. Ja enpä olisi uskonut, että tällasta tänne joskus kirjottaisin :D

Vierailija
Viesti

kyllä tule ikinä harrastamaan seksiä saunassa, hirvee olo kun sydän tykyttää tuhatta ja sataa kun on niin kuuma, oksettaa, pyörryttää, ihoa kutittaa..suihkussa olen joskus kokeillut mutta ei siitä kyllä yhtään mitään ole tullut. Pitäis itse olla tosi pitkä ja miehen lyhyt, että värkit osuisi kohdalleen.

Vierailija
Viesti

ikävyys tai hankaluus mun mielestä on se, että märät ihot toisiaan vasten ei oo kaiken mukavimmat.. ei toki ihan tulikuumassa saunassa voi, mut sopiva jälkilämpö, ovi / ikkuna auki vaikka.

suihku on hyvin kätevä ja turvallinen paikka myös yökyläillessä tuttavien luona.. ;)

Vierailija
Viesti

Lainaus:

kyllä tule ikinä harrastamaan seksiä saunassa, hirvee olo kun sydän tykyttää tuhatta ja sataa kun on niin kuuma, oksettaa, pyörryttää, ihoa kutittaa..suihkussa olen joskus kokeillut mutta ei siitä kyllä yhtään mitään ole tullut. Pitäis itse olla tosi pitkä ja miehen lyhyt, että värkit osuisi kohdalleen.

mutta kyllä me suihkussa seisaaltaa harrastellaan vaikka on pituuseroa 22 cm. Ei se nyt niin hankalaa ole.

Vierailija
Viesti

Ja suihkusta:

Lainaus:

suihkussa olen joskus kokeillut mutta ei siitä kyllä yhtään mitään ole tullut. Pitäis itse olla tosi pitkä ja miehen lyhyt, että värkit osuisi kohdalleen.

hmm... oletko koskaan kuullut, että voi kumartua, notkistaa polvia, olla varpaillaan tms...

Vierailija
Viesti

Lainaus:

hmm... oletko koskaan kuullut, että voi kumartua, notkistaa polvia, olla varpaillaan tms...

olen kokeillut, mutta se muistuttaa lähinnä jotain epämiellyttävää jooga-asentoa kuin seksiä.

Vierailija
Viesti

Meillä on pituuseroa 35cm, se vähän hankaloittaa seisaallaan sekstailua, mutta toisaalta ruokkii luovuutta. Ylälauteilla tulee kuuma, kyllä, mutta sinne ei ole pakko mennä suoraan. Alalauteilla voi olla sylikkäin ja mies voi seistä lattialla myös. Kivaa ;) Suihkussa pannaan takaapäin, muu ei onnistu. Minä varvistan ja mies pitää jalkoja harallaan että ollaa jotenkin samoilla korkeuksilla.

Itse asiassa, on pitänyt aloittaa ketju, jossa kysytään suuremman pituuseron parien asentokeksinnöistä. Pitäisköhän tehdä aloitus..? Mutta ehkä nyt menenkin tekemään miehelle aloitteen. Heippa ja helliä hetkiä!

Vierailija
Viesti

pystyy oikein hyvin seisaalteen takaapäin jos on vähän varpaillaan ja nojaa vaikka johonkin tai sit seisaalteen ihan kasvokkain oma selkä seinäämpäin ja pitää toisella kädellä jalkaa ylhäällä. Mies tosin joutuu molemmissa asennoissa koukistaan ja levittään jalkojaan että "ylettyy". Meillä ei onneksi ole pituuseroa kun 16cm, että menee aika helposti.

Saunassa on liian kuuma ja ahdistavaa.

Vierailija
Viesti

saunassa. Tosin lämmittämättömässä sellaisessa. Ainoa paikka mihin päästään lapsilta päivisin/aamuisin piiloon. Illalla me ei ees jakseta.

Vierailija
Viesti

just oltiin suihkussa eilen, niin että mä olin lasten jakkaralla hieman kyykyssä ja mies pani takaapäin. Ennen oon joutunu varvistelemaan tai ollaan oltu kontallaan jolloin molempien polvet hajoaa. Tuo eilinen asento oli kiva, joskaan sitä ei kauaa jaksa.

Vierailija
Viesti

vaikka joskus nuorempana sitä harrastikin vielä suht paljon. Ei saa kunnolla happea.

Suihkussa takaapäin tai lattialla ratsastaen.

Vierailija
Viesti

liian kuumassa saunassa en nauti seksistä, en itse asiassa tunne mitään, mutta koska tiedän, että mieheni siitä nauttii, niin tottakai harrastamme seksiä myös saunassa. taisi iltalehden keskustelufoorumilla olla joskus kysely ja hyvin moni mies, joko nautti tai haaveili seksistä ihan oman puolison kanssa - saunassa. :D

paras asento siellä on sellainen, että itse istun keskimmäisen lauteen reunalla ja mieheni seisoo edessäni. se on yleisestikin ottaen paras asento, jossa seksiä olen saanut koskaan.

suihkussa taas onnistuu takaapäin, lattialla maaten, tai ihan vain seinää vasten seisaallaan. myös siten, että mies istuu saunajakkaralla ja minä olen sylissä. onhan noita keinoja ja asentoja. mies sanoo olevansa mielikuvitusrikas ihminen ja kyllä meillä on seksi onnistunut lähes missä vain. pakkokin, kun mielellä on todella voimakkaat tarpeet, itsekin nautin seksistä hänen kanssaan ja lapsia on enemmän kuin laki sallii. :D

Vierailija
Viesti

on sellainen, että yksi jalka on kiukaan päällä, kasvot saunavesisammiossa ja miehen kalu tulee lauteen välistä emätinvaginaani.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat