Tervetuloa keskustelemaan!

Kello 23-07 keskustella voi vain kirjautuneena. Lue keskustelun säännöt.

Suosituimmat

Itseä inhottaa katsoa niitä verkkopohjaisia häkkejä. En voi käsittää, miten jonkun mielestä eläin voi sellaisessa hyvin - itse tuskin suostuisi päivääkään asumaan moisessa.

Vierailija
Pe 11:01

Onko teillä kotona tavarahelvetti? Miten olette päätyneet siihen, ahdistaako?

Maailma on muuttumassa. Ihmiset alkavat jo ymmärtää, että onni ei tule tavaran paljoudesta.
Kun jättää heräteostokset väliin, säästyy valtavasti rahaa.

Onko kokemuksia pummilla matkaajista, päihtyneistä huumehöyryisistä sekoilijoista?

Miksei myös helsingin metroon ennen laiturialuetta voitaisi asentaa portteja niinkuin on muualla, ettei kaikenkarvaiset höyrypäät pääsisi vapaamatkustamaan?

Tänään kävin lääkärillä masennuksen/ahdistuksen/työstressin takia ja saikkua sain 1.5 viikkoa. Olisin luullut että olo olisi helpottunut, mutta ahdistus ei kadonnut minnekkään. Odotan jo nyt valmiiksi töihin paluuta kauhulla. En pysty enkä halua palata töihin. What can I do?

Suosituimmat
Vierailija
Ma 21:27

Taukkia ja Wemmua kukaan ei varmaan ole unohtanut. Mutta olen miettinyt pääni puhki, mikä oli sen miehen nimimerkki, joka asui Stadin keskustassa ja ajoi kaksipaikkaista Bemaria. Sellainen tummahiuksinen mallipoika?

Mitä ircin feimit nykyään puuhailee? Tuliko heistä koskaan mitään?

Oon törmännyt monenlaisiin lyhenteisiin ja sanoihin täällä mitä en näin uutena ymmärrä.

Jos te kokeneemmat voisitte helppiä aloittelija ja listailla tähän av-slangia ja niiden merkitykset.

Vierailija
Eilen 19:51

Olisi kiva kuulla, mitä teille usein tarttuu mukaan kun käytte kirpputorilla?

Olen aloitteleva kirppismyyjä ja kuullut vain juttuja että tiettyjä tavaroita ei edes kannata viedä kun kukaan ei niitä yleensä kirpputorilta osta...

Siis niin ettei ole oppinut vielä korkeakouluikään mennessä lukemaan? Kun meidän amk tarjoaa kuulemma lukihäiriötestit ja sitten tukea opiskeluun, jos ei osaa lukea. Miten helvetissä ala-astetasolle jämähtänyt voi edes opiskella KORKEAkoulussa? o_O

Haluaisin alkaa leipomaan, mutta kananmunissa on mennyt päiväys vajaa kuukausi sitten. Olen yleensä hysteerisen tarkka näistä asioista, mutta olen kuullut kananmunien säilyvän pitkälti yli ilmoitetun ajan.

Uskaltaisitko käyttää noin vanhoja?