Peppuseksi

Vierailija

Mieheni ehdotti viime yönä peppuseksiä mut en oikeen lämmenny, oon kerran kokeillu exän kans ja sattu ihan hirveesti pitäskö kokeilla uudestaan vaik ens yönä !?

Sivut

Kommentit (146)

Vierailija
Viesti

Tarpeeksi liukkari ja nautinto voi alkaa. Itse tykkään laittaa dildoa toiseen vapaaseen reikään, tuplanautinto voi kertoa. Tiedänpä mitä me touhuamme illalla =))

Vierailija
Viesti

muiden mielestä nii miksi ihmeessä mua se vain sattuu?Ja tuntuu ihan ku ulostais.Onko vika mun asenteessa vai tekniikassa?

Vierailija
Viesti

Jos mies sitä toivoo, niin miksipä ei voisi kokeilla? Ainahan voi keskeyttää jos tuntuu pahalta.

Joitain miehiä kiehtoo peppuseksissä jo pelkkä se ajatus eniten, eikä välttämättä itse akti tunnu sen paremmalta kuin ykkönenkään. Jos miehesi on normaalijärkinen ja rakastaa sinua, hän tuskin haluaa satuttaa sinua tieten tahtoen, päin vastoin. Tuskin siis saisi peppuseksistä suurta tyydytystä itsekään, jos se olisi sinulle kovin kivuliasta.

Itse en nauti peppuseksistä. Vaikka ei sattuisikaan niin en vaan saa siitä MITÄÄN nautintoa irti. Exän kanssa asia oli iso ongelma, nykyisen kanssa ei.

Ymmärrän kyllä että joku saa, ja minun onkin erittäin vaikea tajuta, miten joku EI vois ymmärtää että ihmiset on erilaisia ja kaikki ei vain saa kiksejä samoista jutuista.

Tykkään kyllä välillä pienestä, kapeasta vibrasta pepussa seksin aikana, joten en tosiaan tuomitse ketään joka välttämättä kaipaa sitä isompaa parrua perseeseensä :P

Vierailija
Viesti

Eli pitää lämppäillä tarpeeksi, esim käsin. Miehen toinen käsi toiseen ja toinen toiseen niin alkaa vipinää tuntumaan. Ja paljon liukastetta ja varovaisesti.

Tää ei onnistu sillai rutiinipanemisella niin helposti, mutta kun onnistuu, niin ihan eri luokkaa =) suosittelen

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat