Tervetuloa keskustelemaan!

Kello 23-07 keskustella voi vain kirjautuneena. Lue keskustelun säännöt.

En voi ymmärtää, miten lapset voivat olla näin julmia. Millainen kasvuympäristö on lapsella, joka rääkkää eläimiä? Tästä on täällä keskusteltu ehkä ennenkin, mutta onko lapsi "paha" jo syntyessään, vai onko häiriintynyt käytös ympäristön sanelemaa?

Olen osittain ranskalainen ja eilen olin Stockmannilla juuri ennen sulkemisaikaa. Sitten tuli eri kielillä se kuulutus että "Suljemme pian, kiitos käynnistä plaa plaa". Ja se tuli myös ranskaksi ja liikutuin siinä kohtaa melkein kyyneliin ja tuli niin ihana kotoisa lämmin olo. :'(

Vierailija
Eilen 10:38

Voisiko joku kertoa omia tai läheisensä kokemuksia skitsofrenian ensioireista. Millainen henkilö oli, ennen kuin tila oli pahimmillaan? Millainen henkilö oli ennen sairastumista ylipäätänsä?

Oletteko huomanneet, ettei täällä ole sivistystaso kovin korkealla? Ensimmäisenä joka aloitukseen hyökkää vastustajat jotka ovat jo periaatteestakin vastaan. Tai typeriä rivouksia ja ala arvoista kielenkäyttöä. Pilkkaakin silloin, kun kyse on jonkun uskovaisen aloitus.

Mut jätettiin puolisen vuotta sitten ja muutaman kuukauden ajan musta on tuntunut että elämänhallintani lipsuu kauemmas ja kauemmas. Tavarat jää niille sijoilleen mihin ne sattuu tippumaan, alkoholinkäyttö arkisin (käyn töissä) ei ole mikään moraalinen ongelma enää mulle.