Tervetuloa keskustelemaan!

Kello 23-07 keskustella voi vain kirjautuneena. Lue keskustelun säännöt.

On kyllä mielestäni kyvykäs empatiaan, mutta jos esim. sanon että olen todella väsynyt kun vauva piti yöllä hereillä, tällä kaipaisin vain ymmärrystä ja jonkinlaista halausta tai empatiaa. Mutta hän kuuleekin "olet huono mies kun minä olen väsynyt, koska et auta minua tarpeeksi lasten kanssa".

Vierailija
Eilen 21:32

Hei kaikki puheterapeutit ja puheterapeutiksi opiskelevat! Olen kovasti lueskellut netistä puheterapeutin opinnoista ja saanut sellaisen kuvan, että opinnot ovat hyvin rankat alusta loppuun saakka. Tämä varmasti pitää paikkansa, mutta kuinka rankkaa opiskeluaika todella on?

Joku oli joskus tänne kirjoittanutkin, että esimakua helvetistä ja se NIIN pitää paikkansa!
Meillä 14v aloitti sairastelun viime vk tiistaina ja sen jälkeen 19v ja nyt minä (äiti).
Enpä muista olleeni koskaan näin kipeä:(

Vierailija
Ma 17:22

Mitä mieltä hänen asenteestaan työtä kohtaan? Sanoo että on sairas joten ei tarvitse tehdä töitä ja ei kenenkään muunkaan tarvitsisi tehdä jos ei tahdo. Mitä tapahtuisi jos kaikki jäisimme lorvimaan kotiin :D

Tausta: noin vuosi sitten meillä oli riita miehen kanssa, jonka päätteeksi yritin läpsäistä häntä. Hän torjui liikkeen kädellään ja tämän seurauksena kynteni raapaisi pienen, noin 2 cm naarmun hänen käsivartensa.

Vituttaa ja pahasti. Mies ei hoida kotihommia vaikka on sen vuoro ja ollaan sovittu että hoidetaan tietyissä vuoroissa. Eikä kyse ole mistään extrahommista vaan vaikka ruokakaupassa käymisestä. Ei sitten ole kotona mitään syötävää kun mies ei käynyt kaupassa vaikka lupasi. Istuu vaan sohvalla.

Luulisi että jotain korvauksia saisi kun ei tuote pelaa.

Onko tarkoitus että kaikki lopettaa windowsin käytön vai mitä ajaa takaa. Koko päivän päivittänyt kymppiin jotain päivitystä etanan vauhtia eikä saa mistään lopetettua toimintaa mikä ei mihinkään johda.