Keskustelualueen säännöt

Kertokaa hyviä itsetyydytysvinkkejä!

Kertokaa itsetyydytysvinkkejä minulle.En sitten kaipaa vittuilua :(

[quote author="Vierailija" time="16.01.2010 klo 14:10"]

Kertokaa itsetyydytysvinkkejä minulle.En sitten kaipaa vittuilua :(

[/quote]
11 4
Vastaa Lainaa Ilmoita asiaton sisältö

käy seksikaupassa

ja osta sieltä joku mielenkiintoinen vekotin. siellä on kaikennäköisiä vampaimia. erilaisia klitoriskiihottimia, vibroja yms. kandee kokeilla :)

[quote author="Vierailija" time="16.01.2010 klo 14:19"]

ja osta sieltä joku mielenkiintoinen vekotin. siellä on kaikennäköisiä vampaimia. erilaisia klitoriskiihottimia, vibroja yms. kandee kokeilla :)

[/quote]
9 0

HYI! Ai ensinkö vähän pimpassa pyörittää ja sit suuhun :D

Sähköhammasharja on aika mahtava klitoriskiihotin.

[quote author="Vierailija" time="16.01.2010 klo 14:19"]

[quote]

Sähköhammasharja on aika mahtava klitoriskiihotin.

[/quote]

[/quote]
6 11

Reps!

En ole sähköhammasharjalla kikkaileva mutta kyllä mä luettuani ajattelin että siinähän on vaihtopäitä.

[quote author="Vierailija" time="16.01.2010 klo 14:28"]

En ole sähköhammasharjalla kikkaileva mutta kyllä mä luettuani ajattelin että siinähän on vaihtopäitä.

[/quote]
22 0

niin laitaa sen pään sitten takaisin

ja kun vieraita tulee sanoo että siinäpäs sitten valkkaat jos oma jäi kotiin ja ottaisi juuri tuon pään.. hyi olkoon

[quote author="Vierailija" time="16.01.2010 klo 14:30"]

ja kun vieraita tulee sanoo että siinäpäs sitten valkkaat jos oma jäi kotiin ja ottaisi juuri tuon pään.. hyi olkoon

[quote]

[/quote]

[/quote]
7 4

Minä täällä vielä...

Ette viittisi nyt mistään hammasharjoista puhua.. Tarvitsen oikeita vinkkejä helposti NYT heti. Ja en ehdi nyt käydä seksikaupassa, ja en oikein tiedä missä päin niitä on :)

[quote author="Vierailija" time="16.01.2010 klo 14:40"]

Ette viittisi nyt mistään hammasharjoista puhua.. Tarvitsen oikeita vinkkejä helposti NYT heti. Ja en ehdi nyt käydä seksikaupassa, ja en oikein tiedä missä päin niitä on :)

[/quote]
5 2

Käsisuihkusta kädensijaosa irti, sitten ohjaan letkusta sen veden

strategisille alueille ja koekilet missä mukavimmalta tuntuu.

[quote author="Vierailija" time="16.01.2010 klo 14:47"]

strategisille alueille ja koekilet missä mukavimmalta tuntuu.

[/quote]
6 0

niin no

sellainen pattereilla toimiva tavallinen hammasharja on kans hyvä, maksaa joku 6 e. sitten tietty käsisuihku sellaisenaan, tavallinenkin suihku voi olla hyvä, imuri jos ei mikään muu auta. hierontalaitteet tietty kans hyviä. jos ei ihan akuuttia niin kaalimato.com.

[quote author="Vierailija" time="16.01.2010 klo 14:52"]

sellainen pattereilla toimiva tavallinen hammasharja on kans hyvä, maksaa joku 6 e. sitten tietty käsisuihku sellaisenaan, tavallinenkin suihku voi olla hyvä, imuri jos ei mikään muu auta. hierontalaitteet tietty kans hyviä. jos ei ihan akuuttia niin kaalimato.com.

[/quote]
4 1

Tyhmä kysyy

mitä ihmettä te sen sähköhammasharjan kanssa puuhaatte? Eikö ne harjakset suorastaan satu? Mä en nyt oikein tajua...

[quote author="Vierailija" time="16.01.2010 klo 14:54"]

mitä ihmettä te sen sähköhammasharjan kanssa puuhaatte? Eikö ne harjakset suorastaan satu? Mä en nyt oikein tajua...

[/quote]
6 5

käännät

niin ettei harjat osu.

[quote author="Vierailija" time="16.01.2010 klo 14:55"]

[quote]

[/quote]

niin ettei harjat osu.

[/quote]
11 0

Anteeksi kun hoputan..

20 min päästä pitäisi lopettaa kun äiti tulee meille :) En haluaisi tyydyttää sen nähden!

[quote author="Vierailija" time="16.01.2010 klo 14:57"]

20 min päästä pitäisi lopettaa kun äiti tulee meille :) En haluaisi tyydyttää sen nähden!

[/quote]
12 2

eikö mikään kelpaa?

[quote author="Vierailija" time="16.01.2010 klo 15:01"]

[quote]

[/quote]

[/quote]
3 1

Ja sitten vielä..

Haluaisin jotain missä kosketaan eniten alapäähän, tai hinkataan alapäätä johonkin. Kaipaan myös kaikkea mitä voi tehdä sängyssä. Nyt toimintaa!!!

[quote author="Vierailija" time="16.01.2010 klo 15:01"]

Haluaisin jotain missä kosketaan eniten alapäähän, tai hinkataan alapäätä johonkin. Kaipaan myös kaikkea mitä voi tehdä sängyssä. Nyt toimintaa!!!

[/quote]
4 3

no

imuri värisyttää ja imee kivasti kun laittaa viistoon ja tietty ohut vaatekipale hyvä olla välissä.

[quote author="Vierailija" time="16.01.2010 klo 15:02"]

imuri värisyttää ja imee kivasti kun laittaa viistoon ja tietty ohut vaatekipale hyvä olla välissä.

[/quote]
2 7

kröhöm!

eikö lukenut selvästi ''en kaipaa vittuilua'' Jos ei mennyt perille, niin voin sanoa että oot kyllä itte uusavuton

[quote author="Vierailija" time="16.01.2010 klo 15:07"]

eikö lukenut selvästi ''en kaipaa vittuilua'' Jos ei mennyt perille, niin voin sanoa että oot kyllä itte uusavuton

[/quote]
7 4

sun ois

nyt pare mennä hoitamaan hommat!

[quote author="Vierailija" time="16.01.2010 klo 15:08"]

[quote]

[/quote]

[/quote]
8 1

Kokeiltu ja toimii muuaallakin kun makkarissa

Sellainen perhonen surisemaan pöksyihin. Tai ne kuuluisat peniksellä varustetut tanssihousut.

[quote author="Vierailija" time="16.01.2010 klo 15:09"]

Sellainen perhonen surisemaan pöksyihin. Tai ne kuuluisat peniksellä varustetut tanssihousut.

[/quote]
2 0

Voi ap nyt vasta tajusin, sä olet mies, KOKEMATON mies

ja sulla saattaa käydä tänään flaksi!! mutta et parka yhtään tiedä mitä tehdä naisen kanssa! haet naisilta vinkkejä, kädestä pitäen. Anatomiantaju puuttuu joten hukassa olet...

[quote author="Vierailija" time="16.01.2010 klo 15:11"]

[quote]

[quote]

[/quote]

[/quote]

ja sulla saattaa käydä tänään flaksi!! mutta et parka yhtään tiedä mitä tehdä naisen kanssa! haet naisilta vinkkejä, kädestä pitäen. Anatomiantaju puuttuu joten hukassa olet...

[/quote]
1 3

Vinkkejä nyt!!! 10 min aikaa

oon 13v ja ei ole mitään seksivälineitä.. Turha puhuakkaan niistä!

[quote author="Vierailija" time="16.01.2010 klo 15:14"]

[/quote]
5 3

etkö osaa

lukea vastauksia, onko sähköhammasharjaa? imuri varmaan ainakin on????

[quote author="Vierailija" time="16.01.2010 klo 15:16"]

[quote]

[/quote]

lukea vastauksia, onko sähköhammasharjaa? imuri varmaan ainakin on????

[/quote]
5 2
Aihe vapaa
Keskustelualueen säännöt
Tähdellä merkityt ovat pakollisia kenttiä