Tervetuloa keskustelemaan!

Kello 23-07 keskustella voi vain kirjautuneena. Lue keskustelun säännöt.

Mä laitan lapsille aamupalaa kunhan heräävät. Sitä ennen juon kaikessa rauhasta pannullisen maitokahvia ja luen Hesarin. Päivällä toisen pojan futispeli. Käydään varmaan jossain porukalla syömässä sen jälkeen.

Olen käynyt psykologilla muutaman kuukauden ja olo ei kuitenkaan ole helpottanut. Oireina on syömisongelmat, unettomuus ja masentuneisuus. Lisäksi olen hyvin yksinäinen. Olin nuorempana monta vuotta kiusattu, eikä itsetuntoni ole koskaan tuntunut palautuvan siitä.

eli huomenna pitäisi alkaa kuukautiset, joten epätodennäköistä että mitään vahinkoa pääsisi käymään. Eilen harrastin siis suojaamatonta seksiä, ja mies veti kyllä ulos ennen kuin tuli, mutta luulen että osa meni sisään. Pitäisikö siis hakea jälkiehkäisy?

Vierailija
09:31

Olen jo monta vuotta tiennyt, että juon humalahakuisesti enkä pysty lopettaa juomista, jos olen ottanut sen kuuluisan "yhden". Nyt avioliittoni on katkolla tämän juomiseni takia. Olen joskus hakenut apua AA:sta ja A-kinikalta, mutta nyt tuntuu, etten vain enää jaksa.

Vierailija
09:23

Poika , 6v valittaa pääkipua trampoliinilla pomppiessa ja juostessa!
Tämä alkoi joskus alkukesästä.. kyselin onko isi tai äiti käyttänyt lääkärissä, vastaus oli ei.
olen parikin kertaa joutunut antamaan särkylääkettä...

Koulut ovat alkaneet ja sen myötä mahdoton kaverihössötys. Koulut loppuvat näillä meidän 5-luokkalaisilla neljänä päivänä viikossa kahdelta. He toisivat meille kavereita koulun jälkeen joka ikinen päivä. Kaverit ovat kylässä n. iltakuuteen kun tulevat.

Vierailija
09:04

Nyt hän itkee, ettei halunnut sellaista vaan jonkun Samsungin. Väittää iPhonen olevan out ja kohta kaverit kiusaa. Mitä nyt teen? En saa mitenkään myytyä iPhonea täydellä hinnalla eteen päin. Teinit :(

Ei taida paljoa mitään tehdä kuin pyörittää turhaa byrokratiaa ja juoda kahvia. Se on kivaa olla töissä kun on suojatyöpaikka.

Tuo ammatti pitäisi muuttaa provisio-palkkio tyyppiseksi. Peruspalkka olisi 1000 euroa ja siitä eteenpäin 50e bonus jokaisesta työttömästä jonka saa töihin.

Ihmettelen kyllä edelleen että miten toi ihminen jaksaa jatkaa bloggaamista, kun se ei selvästi hänelle sopiva työ ole. Tai siis itse ainakin sanoo työkseen bloggaavansa, minusta ei siltä vaikuta.

Kirjoitan tänne omista erittäin huonoista kokemuksistani AEG-kodinkoneesta, jotta muut kuluttajat voisivat välttää ostamasta heikkolaatuisia ala-arvoisia kodinkoneita tai ainakin saada edes mielikuvan siitä, millä tasolla Electrolux-konsernin kodinkoneiden kestävyys näyttäisi tällä hetkellä todel