Tervetuloa keskustelemaan!

Kello 23-07 keskustella voi vain kirjautuneena. Lue keskustelun säännöt.

Vierailija
2.7.2012

Turussahan on nyt viime aikoina joku henkilö mennyt "omilla" avaimillaan sisään toisten asuntoihin öisin. Siis ihan hirveää jos itse heräisi tälläiseen! Ja miten ihmiset eivät heti ole tehneet asiasta rikosilmoitusta?

Olen käynyt psykologilla muutaman kuukauden ja olo ei kuitenkaan ole helpottanut. Oireina on syömisongelmat, unettomuus ja masentuneisuus. Lisäksi olen hyvin yksinäinen. Olin nuorempana monta vuotta kiusattu, eikä itsetuntoni ole koskaan tuntunut palautuvan siitä.

Ollaan töissä samassa huoneessa, jutellaan työn lomassa paljon, tiedetään toistemme perhe- ja kotiasiat perinpohjin. Istutaan yhdessä kahvitauot ja käydään yhdessä lounaalla. Voisin jopa sanoa, että olemme ystäviä, vaikka vapaa-ajalla emme tapaakaan.

Olen asunut tässä kerrostalossa nyt neljä vuotta ja yläpuolellani asuu henkilö joka häiriköi metelillään yöt. Olen huomauttanut metelistä suoraan tälle ja lisäksi ottanut muiden asukkaiden kanssa yhteyttä isännöitsijään monta kertaa ja aina asialle luvataan tehdä jotakin. Silti sama meno jatkuu.

Onko ok, jos paidan läpi näkyy nännien ääriviivat? Tänään työpaikallani oli nainen, joka oli jättänyt liivit kotiin, tai vaihtoehtoisesti hänellä oli hyyyvin ohuet liivit paidan alla, koska nännit näkyivät selkeästi paidan läpi. Kertokaapa, mitä mieltä te olette?

Suosituimmat
Vierailija
Ma 21:27

Taukkia ja Wemmua kukaan ei varmaan ole unohtanut. Mutta olen miettinyt pääni puhki, mikä oli sen miehen nimimerkki, joka asui Stadin keskustassa ja ajoi kaksipaikkaista Bemaria. Sellainen tummahiuksinen mallipoika?

Mitä ircin feimit nykyään puuhailee? Tuliko heistä koskaan mitään?

Itsellä aikanaan kokemusta myös vanhan ajan hyvistä hr päälliköistä, mutta nykyään lähes kaikki tietämäni ovat todella veemäisiä. Olen itse ollut piiiiiitkään samassa yrityksessä ja hr päälliköt/johtajat ovat nykyään toinen toistaan pahempia.

Suosituimmat

Selailin sivuja taaksepäin, mutten löytänyt aktiivista ketjua.

Nyt se kuumailmapalloilukin sitten onnistui, ja asiasta totta kai kuvamateriaalia todistuksena. Ei kuitenkaan maisemista, vaan pariskunnasta, heh :)