likaisin/salaisin/noloin seksikokemuksesi?

Vierailija

nyt salaisuudet julki!

Sivut

Kommentit (39)

Vierailija

1) Olin noin 17 v. ja innokas seksin harrastaja silloisen poikaystävän kanssa. Poika asui onnettomassa murjussa perheineen ja vanhempien makuuhuoneeseen oli näköyhteys, jonka esteenä oli vain verho. Kovin lähelläkin se vanhempien sänky oli ja sieltä suora sihti pojan sänkyyn. No, kerran keskiyön kuumina tunteina pistettiin peiton alla menemään oikein kunnolla. Homman jälkeen pohdin leikilläni, josko mamma olikin ollut hereillä ja nähnyt touhumme. Poikaystävä siihen ihan vakavana, että kyllä se mamma oli hereillä.... Ainoa lohtu oli se, että koska homma tehtiin nätisti peiton alla ei mitään "paljasta" näkynyt, mutta äänistä kyllä selvisi että minäkin sain osani ;)

2) Sain parvekkeella kunnon suuseksiä ja päälle vielä napsakat panot. Jälkikäteen hokasin, että parvekkeelle oli yllättävän hyvät näkymät pihalta...

Vierailija

juostiin suoraan mökkirannasta järveen ja siellä muka ihan salaa veden alla vielä pikapanot. Mutta eipäs tajuttu, että vesi kantaa niin hyvin äänet... Tuli mökkinaapureille ihan varmasti selväksi, mitä uudet naapurit juoksivat ensimmäisniä tekemään "ihan salaa". * häve *

Vierailija

Eräs juhannusyö vielä nuorina ja reippaina rakastavaisina päätimme mieheni kanssa lempiä yöttömässä yössä. Jostain syystä päädyimme keskelle kaurapeltoa, joka oli ihan kyseisen kesäkaupungin keskustan vieressä. Ajattelimme kai, että etäisyys suojaa, näkösuojaa siinä ei ainakaan totisesti ollut.

Noh, kuitenkin siinä makoilin onnellisena ja ilkialastomana (heinä pisteli niin, että oli pakko laittaa kaikki vaatteet selän alle) selälläni, ja mieheni antoi minulle suuhoitoa, kun yllemme kumartui joku ylimääräinen. Kas, koiranulkoiluttaja oli ollut yksinäisellä tuulella, ja tuli pellon poikki turisemaan kanssamme niitä näitä. Juttelimme hetkisen sitten, mutta tunnelma oli pilalla. Sen kruunasi ilmeisesti pellon omistaja, joka ilmestyi jostain karjumaan "saatana hukkakauraako siellä tehdään".

Vierailija

yövyin lapsuudenkodissani. Kauheessa kiimassa poikaystävän kanssa mentiin mun lapsuudenkotiin ja jo eteisessä alettiin riipiä vaatteita päältä. Luultiin vanhempieni olevan koko viikonlopun teatterimatkalla muualla. Naitiin kuin elukat kirjaston pöydällä. Yhtäkkiä kuului yskähdys pimeässä huoneessa viereisestä nojatuolista. Äitini oli sairastunut juuri ennen ja isä olikin mennyt siskoni kanssa reissuun. Äiti oli torkahtanut nojatuoliin ja mitä ilmeisemmin herännyt...

Vierailija

Kerron kaksi:

Teininä hieroskelin poikaystäväni kanssa huoneessani, jonka oven pikkusisko avasi. Vaatteet oli päällä ja kaikkea. Isä näki minut, ja hän näki katseessani seksin. Hän sanoi "nyt tuolla kyllä saadaan jotain muuta kuin..." ja hiljeni kävellen pois. Se nolotti. :D

Sitten joskus parinkympin tienoilla olin tavannut erään pojan, ja menin treffien päätteeksi hänen kotiinsa. Ilta jatkui, ja päätyi seksiin. En ollut erityisen innoissani pojasta, ja taisin jännittääkin, enkä tullut millään. Poika oli ympärileikattu, eikä hänkään tullut millään. Seksi vain kesti ja kesti ja kesti, paikat alkoivat olla arkoina. Mietin odottaako hän vain minun saavan ensin, ja koitin ääntelehtiä merkiksi siitä, että olen itse jo tullut muka. Hän ei vain lopettanut, ja ajattelin jos hän ei vain tajunnut minun tulleen, ja koitin esittää taas, mutta hän vain jatkoi.

Kauan siinä meni, ja tuntui, että melutaso vain nousi, kun yritin saada häntä lopettamaan. Nyt jos olisin samassa tilanteessa, osaisin kyllä sanoa, että nyt ei toimi, kiitos vain. Silloin en kehdannut, kun hän oli vasta toinen kumppanini pitkän teiniheilan jälkeen. :) Olen tuuminut, että mahtoi se poikakin ajatella, että minkä ihmeen huutajan kanssa on vehtaamassa. :DD

Vierailija

kotiin taxilla ja törmäsin 2:n nuoreen mieheen joista toisella oli iso matkalaukku mukanaan. Hän oli lähdössä varhaiskoneella rovaniemelle ja niin sitten kutsuin miehet kahville luokseni.

Rovaniemelle lähtijän kanssa alkoi jotenkin kuumentua ja kun oli vaan pikkuruinen yksiö niin toinen miekkonen suljettiin parvekkeelle ja käytiin asiaan. Talviaika, joten tais olla vähän kylmää ulkona.

Taxi sitten tuli ja vei tyypin mukanaan lentokentälle. Nukutti ihan sairaasti ja en paljo noteerannu kun tämä toinen alkoi seläntakana lähennellä... Aamulla muistelin että kundi oli käyny kolmeen otteeseen kakkospesällä...

Vierailija

Missä ja milloin tapasit tuon kauan kestävän pojan? Ja minkä näköinen oli? Nimittäin itsellänikin samanlainen kokemus kuin sinulla ja mietin olisiko peräti sama tyyppi kyseessä, niin samalaiselta ainakin kuulostaa. Juu, on pieni todennäköisyys mutta eihän sitä koskaan tiedä :P

Lainaus:

Kerron kaksi:

Teininä hieroskelin poikaystäväni kanssa huoneessani, jonka oven pikkusisko avasi. Vaatteet oli päällä ja kaikkea. Isä näki minut, ja hän näki katseessani seksin. Hän sanoi "nyt tuolla kyllä saadaan jotain muuta kuin..." ja hiljeni kävellen pois. Se nolotti. :D

Sitten joskus parinkympin tienoilla olin tavannut erään pojan, ja menin treffien päätteeksi hänen kotiinsa. Ilta jatkui, ja päätyi seksiin. En ollut erityisen innoissani pojasta, ja taisin jännittääkin, enkä tullut millään. Poika oli ympärileikattu, eikä hänkään tullut millään. Seksi vain kesti ja kesti ja kesti, paikat alkoivat olla arkoina. Mietin odottaako hän vain minun saavan ensin, ja koitin ääntelehtiä merkiksi siitä, että olen itse jo tullut muka. Hän ei vain lopettanut, ja ajattelin jos hän ei vain tajunnut minun tulleen, ja koitin esittää taas, mutta hän vain jatkoi.

Kauan siinä meni, ja tuntui, että melutaso vain nousi, kun yritin saada häntä lopettamaan. Nyt jos olisin samassa tilanteessa, osaisin kyllä sanoa, että nyt ei toimi, kiitos vain. Silloin en kehdannut, kun hän oli vasta toinen kumppanini pitkän teiniheilan jälkeen. :) Olen tuuminut, että mahtoi se poikakin ajatella, että minkä ihmeen huutajan kanssa on vehtaamassa. :DD

Vierailija

En kerro nimeä, mutta alkoi ässällä ja pkseudulla asui silloin, vaikkei sieltä alunperin muistaakseni ollut kotoisin.

Lainaus:

Missä ja milloin tapasit tuon kauan kestävän pojan? Ja minkä näköinen oli? Nimittäin itsellänikin samanlainen kokemus kuin sinulla ja mietin olisiko peräti sama tyyppi kyseessä, niin samalaiselta ainakin kuulostaa. Juu, on pieni todennäköisyys mutta eihän sitä koskaan tiedä :P

Lainaus:

Kerron kaksi:

Vierailija

hullussa nuoruudessani.. toinen meni suuhun ja toinen torttuun.. yritettiin silleinkin että toinen menisi ykköseen ja toinen kakkoseen. Ei onnistunut, kävi liian kivuliaaksi. Silloin olo oli kuin jumalattarella, jälkeen hävetti ja vitutti. Elokuvatyyliin istuin suihkunlattialla ja itkin.. tekimi liemi polttaa vaatteet ja pestä hampaat vessaharjalla :(

Vierailija

Ihan uusi sohva. Sain orgasmin ja kostuin niin, että sohvaan jäi märkä läiskä. Poitsu sitä haistelemaan että olenko pissannut hänen uudelle sohvalleen (en ollut). Tästä nolostuin niin, etten ole enää orgasmia yhdynnässä saanut. Ja tästä on yli 15 vuotta ja esto häiritsee avioelämääni kovasti. Taidan olla psykiatrin tarpeessa.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat