Tervetuloa keskustelemaan!

Kello 23-07 keskustella voi vain kirjautuneena. Lue keskustelun säännöt.

Joka kerta kun näemme, tämä puhuu vain itsestään. Hänen elämänsä pyörii lähestulkoon kokonaan töiden ympärillä, joista puhuu tai valittaa koko ajan. Myös sinkkuus tuntuu painavan häntä. Aina kun ehdotan jotain ratkaisuksi hänen "ongelmiin" ei mikään kelpaa.

Vierailija
17:45

Just kävin pyöräilemässä ja joku invaasio on parhaillaan meidän paikkakunnalla noista lentomuurahaisista. Nyt tuntuu, että ryömivät hiuksissa ja iholla.

Huoh. Osaisinkohan selittää lyhyesti. Mieheni on siis alkoholisti ja peliriippuvainen, itsellä on kehittynyt vaikea masennus. Mies on kuitenkin "ihan ok" tyyppi, ja rakastan häntä hurjasti vaikka riippuvuudet onkin myrkyttänyt mielen. Meillä on 10kk ikäinen vauva.

Vierailija
17:42

Hei olen 17-vuotias nuori mies, minulla on paha akne ja olen yrittänyt hoitaa itse ja käynyt lääkärissä ja syönyt lääkeitä, mut mikään ei auta, olen mielestäni kohtelias,avulias,leikkisä,mielikuvitulsellinen, mutta yksikään tyttö/nainen ei halua minua ;(

Suosituimmat

Tehdäänkö lauantain ratoksi tällainen leikkimielinen ketju, missä pistetään yleisimpiä käsityksiä eri horoskooppimerkkien edustajien luonteenpiirteistä. Itse olen vaakanainen, ja olisi hauska kuulla ihmisten käsityksiä millaisia vaakanaiset ovat.

Miten se voi ollakin niin hyvää? Siis tämä kaupan kääretorttu missä on sisällä sitä valkoista töhnää ja jotain hilloa. En ymmärrä miksi se on tällä palstalla niin paheksuttu ja vain wt-tarjoiluihin sopivaa.