Tervetuloa keskustelemaan!

Kello 23-07 keskustella voi vain kirjautuneena. Lue keskustelun säännöt.

Olen osittain ranskalainen ja eilen olin Stockmannilla juuri ennen sulkemisaikaa. Sitten tuli eri kielillä se kuulutus että "Suljemme pian, kiitos käynnistä plaa plaa". Ja se tuli myös ranskaksi ja liikutuin siinä kohtaa melkein kyyneliin ja tuli niin ihana kotoisa lämmin olo. :'(

Suosituimmat

Kutsuttavilla monella on lapsia, joten kaikkien kutsuminen ei mitenkään onnistu, mutta tarkoituksena olisi kutsua sisarusten lapset ja kenties muutaman läheisen ihmisen lapset. Mahtavatkohan vieraat vetää herneen nenäänsä, jos jonkun ei-sukulaisen lapsi on kutsuttu, mutta hänen ei?

Suosituimmat

Selailin sivuja taaksepäin, mutten löytänyt aktiivista ketjua.

Nyt se kuumailmapalloilukin sitten onnistui, ja asiasta totta kai kuvamateriaalia todistuksena. Ei kuitenkaan maisemista, vaan pariskunnasta, heh :)

Oletteko koskaan miettineet miltä mahtaa Carrien kämppä haista kun tupakoi jatkuvasti sisällä. Luulis että kaikki hienot vaatteetkin haisee ihan tuhkakupille.
Niin ja usein ulos lähtiessään jättää ikkunan auki, luulis että heti olisi paikka ryöstetty.

Olen hyväkuntoinen nainen joka on perinyt vielä vahvat käsivarren lihakset ja jäntevän vartalon.Harrastan liikuntaa ja olen arjessa aktiivisempi kuin puolisoni ja sen huomaa.Olen myös kasvoiltani nuorekas.Olen vielä lisäksi vanhempi kuin mieheni.Kuitenkin olen nyt vuosien jälkeen huomannut etten

Minulla on muuten kaikki todella hyvin, mutta kielessäni on nystyrä, jota pelkään pahimmissa ajatuksissani jopa kielisyöväksi. En ole siitä kenellekään sanonut, sillä en halunnut kenenkään alkavan asiaa huolehtivan, jos se onkin vaikka ihan hyvälaatuinen pallukka.

Suosituimmat

Olin eilen metsälenkillä täällä pääkaupungissa ja jalassa oli pitkät juoksutrikoot. Pari tuntia lenkin jälkeen huomasin kaksi pyöreää punertavaa kevyttä kohoumaa sääressä pohkeen yläosassa. Eivät ole hyttysen puremia, siitä olen varma. Jäljet eivät ensin kutinneet mutta illalla sekin alkoi.