Keskustelualueen säännöt

mitä valmistujaislahjaksi 25v lähihoitajalle joka pitää valmistujaisjuhlat

kyseessä on miehen veljen kihlattu. Minkä hintainen lahja on sopiva ja mitä voisi hankkia? En ole ollut valmistujaisissa, paitsi yo-juhlissa, enkä tiedä millainen lahja on sopiva.

[quote author="Vierailija" time="22.11.2009 klo 11:57"]

kyseessä on miehen veljen kihlattu. Minkä hintainen lahja on sopiva ja mitä voisi hankkia? En ole ollut valmistujaisissa, paitsi yo-juhlissa, enkä tiedä millainen lahja on sopiva.

[/quote]
0 0
Vastaa Lainaa Ilmoita asiaton sisältö

Minusta esim. joku

laadukas uunivuoka/piirakka vuoka on tarpeellinen ja hyvä lahja!

Minä sain muinoin valmistumislahjaksi Pentikin sarjaa piirakkavuoan, ja kulhon, ja on kyllä käytössä edelleen, 10 vuotta myöhemmin.

Tiedä sitten osaako joku muu arvostaa..

[quote author="Vierailija" time="22.11.2009 klo 12:05"]

laadukas uunivuoka/piirakka vuoka on tarpeellinen ja hyvä lahja!

Minä sain muinoin valmistumislahjaksi Pentikin sarjaa piirakkavuoan, ja kulhon, ja on kyllä käytössä edelleen, 10 vuotta myöhemmin.

Tiedä sitten osaako joku muu arvostaa..

[/quote]
0 0

Varmistakaa miehen veljeltä,

mutta mun mielestä olisi kiva lahja jos jotkut tutut kimpassa keräisivät vaikka matkarahaa. Pääsisin opintojen jälkeen vähän rentoutumaan muihin maisemiin. Matkan, eikä lahjankaan, tarvitse olla kallis. Ajatus on tärkein. Mitä itse haluaisit tuossa tilanteessa, ap? Se voi auttaa keksimisessä, jos ette miehesi kanssa tunne lankosi kihlattua kovin hyvin.

[quote author="Vierailija" time="22.11.2009 klo 12:11"]

mutta mun mielestä olisi kiva lahja jos jotkut tutut kimpassa keräisivät vaikka matkarahaa. Pääsisin opintojen jälkeen vähän rentoutumaan muihin maisemiin. Matkan, eikä lahjankaan, tarvitse olla kallis. Ajatus on tärkein. Mitä itse haluaisit tuossa tilanteessa, ap? Se voi auttaa keksimisessä, jos ette miehesi kanssa tunne lankosi kihlattua kovin hyvin.

[/quote]
0 0

kyllä

se on toisen asteen tutkinto niinkuin yo:kin. Ja saman mittanen koulutuksin. Samaa arvoa voi lahjat olla jos sitä ajattelet. 25v varmaan omistaa jo astioita???

[quote author="Vierailija" time="22.11.2009 klo 12:37"]

se on toisen asteen tutkinto niinkuin yo:kin. Ja saman mittanen koulutuksin. Samaa arvoa voi lahjat olla jos sitä ajattelet. 25v varmaan omistaa jo astioita???

[/quote]
0 0

Onkohan hänellä jo sellainen hoitaja-kello?

Eli kello mikä laitetaan roikkumaan tuohon taskuun. Ostin sellaisen äidilleni, kun valmistui lähihoitajaksi. Kuulin kun hän joskus puhui, että sellainen olisi hieno ja ostin sitten lahjaksi ja tykkäsi kovasti. Eikä ollut edes pahanhintainen.

[quote author="Vierailija" time="22.11.2009 klo 12:40"]

Eli kello mikä laitetaan roikkumaan tuohon taskuun. Ostin sellaisen äidilleni, kun valmistui lähihoitajaksi. Kuulin kun hän joskus puhui, että sellainen olisi hieno ja ostin sitten lahjaksi ja tykkäsi kovasti. Eikä ollut edes pahanhintainen.

[/quote]
0 0

Valmistujaislahjaideoita

Miten olis lahjakortti johonkin hemmotteluhoitoon? tuolta löytyy paljon lahjaideoita: www.mitalahjaksi.com

[quote author="Vierailija" time="10.05.2010 klo 15:19"]

Miten olis lahjakortti johonkin hemmotteluhoitoon? tuolta löytyy paljon lahjaideoita: www.mitalahjaksi.com

[/quote]
0 0

lahja...........

lähihoitajakello,lahajkortti jalkahoitoon,lähihoitaja sormus ,

[quote author="Vierailija" time="11.01.2013 klo 11:11"]

lähihoitajakello,lahajkortti jalkahoitoon,lähihoitaja sormus ,

[/quote]
0 0
Aihe vapaa
Keskustelualueen säännöt