Tervetuloa keskustelemaan!

Kello 23-07 keskustella voi vain kirjautuneena. Lue keskustelun säännöt.

Hei, lähipiirissäni on yks pedofiili. Asia on tosi hankala hänen vaimolleen. Ei voi mennä yhdessä uimarannalle yms. Miten mun pitäisi suhtautua asiaan. Pedofilia on ainoastaan pikutyttöjen kuvaamista ja katselua. Ei koskettelua. Miten toimisin?

Onko olemassa kuviollisia aluslakanoita? Miksi pussilakana on aina se kuviollinen ja aluslakana kuvioton? Yksivärisiä pussilakanoita on tosi vähän, mutta aluslakana kuviollisena... Noh Googella löytyi yksi Stockan lakana, mutta se oli hillitty. Paljastakaa lakana!

eli joo olen parikymppinen ujo ja ehkä hieman epävarma ja torjutuksi tulemisen pelko on suuri :D mutta.. näen töissä aina välillä yhden kivan saman ikäisen miehen ja katseet kohtaa joka kerta ja olen nähnyt untakin jo siitä että puhun tälle miehelle, joo tiedän creepy.

Suosituimmat

En ole oikeutettu toimeentulotukeen eikä ole ketään, keltä lainata. Laskuja tuli lyhyessä ajassa iso määrä, ja vaikka olen saanut sovittua erämaksuista, maksujen lykkäämisistä jne. niin tilanne on edelleen se, että nyt seuraavat viitisen viikkoa syödään vieläkin tuolla 20€/vko.

Syön proteiinipatukoita tai ateriankorvikepatukoita päivittäin. Tänään esim. söin Lidlin gluteenittoman protein + chicolate cookie -patukan. Kyseisessä patukassa on 100 grammassa 17,7 grammaa rasvaa joista13,8 grammaa tyydyttynyttä rasvaa. Yhdessä patukassa luvut ovat 10,8/8,4 grammaa rasvaa.

Vierailija
Eilen 20:41

Piti jo eilen kysäistä, että kun nyt Suomi-julkaisusta on se viikko, niin mitenkä on painon käynyt AV:n Pokemonkouluttajilla? Mitkä on fiilikset? Onko tullut paljon kilometrejä?

Vierailija
Eilen 23:01

Mistä voin kysyä anonyymisti ammattiapua ja mitä mun pitäisi tehdä? Mies on alkanut käyttäytyä uhkaavasti ja väkivaltaisesti etenkin lapsiamme kohtaan (lapsia on meillä monta). Huutaa ja karjuu meille ja käskee painua v*****n. Osaa olla joskus mukavakin mutta aika paljon on tätä.

Huoh. Osaisinkohan selittää lyhyesti. Mieheni on siis alkoholisti ja peliriippuvainen, itsellä on kehittynyt vaikea masennus. Mies on kuitenkin "ihan ok" tyyppi, ja rakastan häntä hurjasti vaikka riippuvuudet onkin myrkyttänyt mielen. Meillä on 10kk ikäinen vauva.

Itselläni ei ole lapsia, mutta aloin seurustella miehen kanssa, joka on isä. Mies hoitaa ja tapaa lasta säännöllisesti, eli lapsi on kiinteästi läsnä normaalissa elämässä. Ajattelin aina aiemmin, että koska en ole lapsiin kovinkaan tottunut, en olisi hyvä olemaan lasten seurassa ylipäänsä.