Tervetuloa keskustelemaan!

Kello 23-07 keskustella voi vain kirjautuneena. Lue keskustelun säännöt.

Suosituimmat

En edes tiedä miksi kirjoitan, ei täältä mitään rakentavaa kuitenkaan irtoa, mutta jonnekin on vaan pakko purkaa.

Olen elänyt uusperheessä 12 vuotta, miehellä yksi lapsi, itsellä kaksi. Omat jo aikuisia, miehen lapsi nyt 16.

Syököhän tuo äiti enää yhtään mitään oikeasti täyttävää? Rehuja ja pari hassua siementä sekaisin. Näin juuri uusimman Hop Lop kuvan tältä päivältä, ja ei nuo luujalat kyllä sporttiselta näytä. Kannattaako siellä salilla rehkiä jos ei syö?

Vierailija
18:02

Hei! Olen menossa hiihtolomalla Lontooseen, tarkoitus on vierailla kyseisessä liikkeessä. Mitä olette ostaneet sieltä, myös hintataso kiinnostaa..myös sijainti esim millä metrolla pääsee sinne. Myös muut shoppailuvinkit otetaan vastasn

Vierailija
19:53

Joskus taannoin luin keskustelupalstoja, liittyen pyykinpesuun. Pisti silmään, että muka kaikki pyykit pitäs pestä vähintään 60 asteessa... Siis mitä?! Eihän kaikki materiaalit kestä, saat sanoa heiheit silloin.. Ei kotioloissa tarvitse olla sairaala hygieniatasoa.

Mulla on kaksi ammattitutkintoa. Merkonomin paperit ja lastenohjaajan tutkinto. Tällä hetkellä teen eri pituisia työpätkiä päiväkodeissa ja ryhmiksissä. Merkonomin papereilla en ole työllistynyt vuosiin ja sen takia vaihdoin alaa ja aloin opiskelemaan lastenohjaajaksi.

Aina kun luen eri lähteistä asioita lapsuuden väkivaltakokemuksista, ja sen seurauksista, niin käsitellään joko lapsen itsensä kokemaa väkivaltaa, tai sitä, että lapsi on nähnyt vanhempien välistä väkivaltaa. Olenko ainoa, joka on kärsinyt sisrukseen kohdistuvasta väkivallasta?

Suosituimmat
Ohi
Ti 19:42

Huhhuh. Aika rankkaa tekstiä, musta tohon tilanteeseen ei missään nimessä vauvaa. Kun parisuhde voi noin huonosti ja vauva tuntuu tytölle lähinnä pakkomielteeltä. :-( Varmasti on rankkaa ja itsellä pienempikin aika vauvan yritystä saa olon vialliseksi.

Ollaan aika vastikään ruettu seurustelemaan, mutta minua tökkii jo nyt tuo miehen yleinen haluttomuus. Meillä on aika vähän yhteistä aikaa, koska tehdään työtä vähän eri aikoina (minä päivä, hän ilta/yö), joten ainoat mahdollisuudet ajanviettoon on viikonloput.

Vierailija
16.9.2011 07:05

Koska evolutionistien väitteet ja oletukset ovat erittäin heikoilla perustuksilla, niin he ovat kehittäneet aineen itse organisoitumisen opin. Evolutionistit opettavat, että aine kykenee itse organisoitumaan ja sen kautta tuottamaan evoluution kaltaisen ilmiön.

Suhde on siis tuore, kolmekymppisiä ollaan. Mies on muuten hyvä sängyssä, mutta voi luoja! Ei osaa yhtään hyväillä rintoja. Mulla on nyt kahdesti mennyt täysin fiilikset seksiin, koska lupsuttaa (kyllä, lupsuttaa!) rintojani kuin olisi vauva. Siis, oikeasti, miten sanoa tästä loukkaamatta?

Vainon uhri
19:59

Onko tietoa, miten pääsisi pois puhelinmyyjän soittolistalta, lähinnä Buusterin listoilta pois? Jouduin laittamaan markkinointieston Buusterin jatkuvan päivittäin tapahtuvan ahdistelun vuoksi. Olen puhunut kauniisti, huutanut, uhannut poliisilla, mikään ei auta.