Tervetuloa keskustelemaan!

Kello 23-07 keskustella voi vain kirjautuneena. Lue keskustelun säännöt.

Vierailija
20:38

Ylen dokumentissa KKK kannattajia kuvaillaan köyhällistöksi joille tarjoutui mahdollisuus olla muita, tummaihoisia, ylempänä. Joilla ei ollut rahaa, ammattitaitoa, koulutusta eikä toivoa paremmasta, ja että KKK jäseninä he olisivat parempia ja pitäisivät muut tieltään.

Ei ole enää kaunista olla yli 80kg. Siis mitä mä teen. On varmaan 100kertaa kokeillut elämäntapamuutosta mutta aina se jossain vaiheessa kun on stressiä niin lakkaa. Tulee syötyä mitä sattuu. Lisäksi on mielenterveysongelmia ja siihen lääkitys joka syötätyttää. Mitä mä teen? Oon epätoivoinen.

mietteliäs
19:16

Jos sinua tai miestäsi pyydettäisiin amerikkaan töihin niin lähtisitkö? Jos miehesi saisi sieltä töitä mutta itsellesi ei olisi töitä lähtisitkö silloin? Meillä olisi nyt sellainen tilaisuus mutta ei osata päättää

Siellä on niin ihanan yhteisöllistä eikä kukaan jää yksin. Naapurit juttelevat aina rapussa törmätessään. Ja lähistöllä on kaksi mukavaa ravintolaa, joissa ihmiset käyvät aikaa viettämässä ihan arkenakin.

Vierailija
20:45

Siis, mä nyt kuuntelin ajatuksella ton biisin ja tajusin, että se kertoo siitä samasta Petristä, josta Kela lauloi aikanaan, oliko nimi nyt puistossa?.. Biisi oli mielestäni hyvä, mutta mä jotenki aina ajattelin, että sekä Petri että Laura kuoli molemmat siinä ekassa biisissä?

Vierailija
20:31

Nykyään ihaillaan ihmisiä, jotka ovat sekä korkeasti koulutettuja että vaativassa, yhteiskuntaa suuresti hyödyttävässä työssä. Koulutus ja työ eivät kuitenkaan läheskään aina kulje käsi kädessä.

Kohta tiskaan astiat. Vanhemmat ostivat minulle pikkulusikoita ja pieniä lautasia. Se on hyvä kun nyt on pikkulusikoita ja pikkulautasia niihinkin ystävänpäiväjuhliin niin ei tarvitse lainata niitä naapurilta. Viime vuonna piti naapurilta lainata niitä molempia silloin kun pidin pikkujoulut.

Mitä kaikkea ihmisen kannattaisi tehdä ja syödä, jotta hänen kehonsa vanheneminen hidastuisi? Erilaisia vihanneksia tietysti vähintään puoli kiloa päivässä. Liikkua ja nukkua riittävästi. Yrittää olla stressaamatta ja onnellinen. Mutta mitä näiden lisäksi? Mitkä lisäravinteet yms.