Keskustelualueen säännöt

Te joilla mihen sukuun syntynyt pelkkiä poikia tai tyttöjä!

mieheni suvussa on syntynyt pelkkiä poikia jo ainakin neljässä sukupolvessa, meilläkin tuli ihana poika. Olen lukenut uusimmista tutkimuksista että voi ns "periytyä". Onko teillä ollut vastaavaa miehen puolella, mutta tyttöjä kuitenkin tullut. Itselleni aika sama, mutta olen vaan ruvennyt pohtimaan, koska mieheni mielestä täysi mahdottomuus saada tyttö heidän sukuun.

[quote author="Vierailija" time="21.08.2009 klo 11:19"]

mieheni suvussa on syntynyt pelkkiä poikia jo ainakin neljässä sukupolvessa, meilläkin tuli ihana poika. Olen lukenut uusimmista tutkimuksista että voi ns "periytyä". Onko teillä ollut vastaavaa miehen puolella, mutta tyttöjä kuitenkin tullut. Itselleni aika sama, mutta olen vaan ruvennyt pohtimaan, koska mieheni mielestä täysi mahdottomuus saada tyttö heidän sukuun.

[/quote]
0 0
Vastaa Lainaa Ilmoita asiaton sisältö

kaipa sekin on jokin geeni, että

spermasta puuttuvat tyttösiittiöt.

[quote author="Vierailija" time="21.08.2009 klo 11:20"]

[/quote]
0 0

Meillä:

Miehen suvussa serkuksista kuusi on poikia ja yksi tyttö.
Miehelläni on kaksi veljeä, meillä on samaten kolme poikaa.
Joku perimä tässä täytyy olla!

[quote author="Vierailija" time="21.08.2009 klo 11:28"]

Miehen suvussa serkuksista kuusi on poikia ja yksi tyttö.
Miehelläni on kaksi veljeä, meillä on samaten kolme poikaa.
Joku perimä tässä täytyy olla!

[/quote]
0 0

meillä oli pitkään noin

miehen isällä on vain veljiä, miehellä on serkut on kaikki poikia ja miehen sisäruksista se yksi ainoa tyttö kuoli heti syntymänsä jälkeen pahaan sydänvikaan. Meille syntyi pelkkiä poikia.

Mutta yksi miehen veljistä on nyt saanut tyttären!

[quote author="Vierailija" time="21.08.2009 klo 11:34"]

miehen isällä on vain veljiä, miehellä on serkut on kaikki poikia ja miehen sisäruksista se yksi ainoa tyttö kuoli heti syntymänsä jälkeen pahaan sydänvikaan. Meille syntyi pelkkiä poikia.

Mutta yksi miehen veljistä on nyt saanut tyttären!

[/quote]
0 0

Yhden "suvun" tiedän,

vaikkei heilläkään tyttöjen määrä ihan nolla ollut. Tyyliin 1 tai 2 tyttöä 10 poikaa kohden.

[quote author="Vierailija" time="21.08.2009 klo 11:41"]

vaikkei heilläkään tyttöjen määrä ihan nolla ollut. Tyyliin 1 tai 2 tyttöä 10 poikaa kohden.

[/quote]
0 0

Meillä.

Tai no, tunnen historiaa vain 3 sukupolven ajalta, mutta niissä on pelkästään poikia. Meillä on myös vain poikia.

[quote author="Vierailija" time="21.08.2009 klo 11:43"]

Tai no, tunnen historiaa vain 3 sukupolven ajalta, mutta niissä on pelkästään poikia. Meillä on myös vain poikia.

[/quote]
0 0

meillä miehen suvussa

miehellä vain veljiä
miehen isällä vain veljiä
miehen isosisällä vain veljiä
isoisoisällä vain veljiä
meillä yksi poika ja nyt raskaana rv 19 - ja luulen odottavani poikaa

[quote author="Vierailija" time="21.08.2009 klo 11:44"]

miehellä vain veljiä
miehen isällä vain veljiä
miehen isosisällä vain veljiä
isoisoisällä vain veljiä
meillä yksi poika ja nyt raskaana rv 19 - ja luulen odottavani poikaa

[/quote]
0 0

Pakko viilata pilkkua mutta miten MIEHEN sukuun voisi syntyä

pelkkiä tyttöjä?

[quote author="Vierailija" time="21.08.2009 klo 11:44"]

pelkkiä tyttöjä?

[/quote]
0 1

Minä ja tyttäreni ovat poikkeuksia muuten suku on miehiä täynnä.

[quote author="Vierailija" time="21.08.2009 klo 11:47"]

[/quote]
0 0

jos vain pelkkiä poikia niin lisääntyykö ne keskenään

eikös äidit aina synnytä

[quote author="Vierailija" time="21.08.2009 klo 11:49"]

eikös äidit aina synnytä

[/quote]
0 1

Meillä miehen isällä on vain veljiä.

Miehellä on vain veljiä. Ja meillä 2 poikaa.

Miehen serkuksiin mahtuu sentään 1 tyttö, muut 7 serkussarjasta ovat poikia. Serkuksilla on kyllä jo tyttöjä 4 ja poikia 5, joten sillä tasolla (eli meidän lasten tasolla) alkaa taas sekoittumaan enemmän. Samoin tuolla miehen isää edeltävissä sukupolvissa on kyllä myös molempia.

[quote author="Vierailija" time="21.08.2009 klo 11:53"]

Miehellä on vain veljiä. Ja meillä 2 poikaa.

Miehen serkuksiin mahtuu sentään 1 tyttö, muut 7 serkussarjasta ovat poikia. Serkuksilla on kyllä jo tyttöjä 4 ja poikia 5, joten sillä tasolla (eli meidän lasten tasolla) alkaa taas sekoittumaan enemmän. Samoin tuolla miehen isää edeltävissä sukupolvissa on kyllä myös molempia.

[/quote]
0 0

Mihin tutkimuksiin ap viittaat?

Olisi kiva kuulla, koska kaikki mitä minä olen nähnyt toteavat että sillä ei ole merkitystä, todennäköisyys on aina lähelle 50%.

[quote author="Vierailija" time="21.08.2009 klo 11:54"]

Olisi kiva kuulla, koska kaikki mitä minä olen nähnyt toteavat että sillä ei ole merkitystä, todennäköisyys on aina lähelle 50%.

[/quote]
0 0

Mun miehen suku on miesvoittoinen

Miehellä on pelkkiä veljiä, miehen isällä pelkkiä veljiä, miehen isoisällä isän puolelta pelkkiä veljiä. Mun miehen veljillä ei yhdelläkään ole lapsia (eivät ole saaneet), mutta meillä puolestaan on yksi poika ja neljä tyttöä.

[quote author="Vierailija" time="21.08.2009 klo 11:58"]

Miehellä on pelkkiä veljiä, miehen isällä pelkkiä veljiä, miehen isoisällä isän puolelta pelkkiä veljiä. Mun miehen veljillä ei yhdelläkään ole lapsia (eivät ole saaneet), mutta meillä puolestaan on yksi poika ja neljä tyttöä.

[/quote]
0 0

Ei, vaan ne äidit ei nyt varsinaisesti kuulu sukuun tai ole

eikös äidit aina synnytä

siihen syntyneitä. Ne naidaan sukuun.

[quote author="Vierailija" time="21.08.2009 klo 12:09"]

[quote]

eikös äidit aina synnytä

[/quote]

siihen syntyneitä. Ne naidaan sukuun.

[/quote]
1 0

Väännetäänkö rautalangasta vai pistetäänkö paperille?

Yhdistelmästi isoisä ja isoäiti syntyi 3 poikaa joista kaksi pojista on saanut pojan (ja nämä saaneet kukin 2 poikaa)ja yksi tyttären. Eikö silloin voi sanoa että tämä sukuhaara on valtaosaltaan miesvoittoinen?

eikös äidit aina synnytä

[quote author="Vierailija" time="21.08.2009 klo 12:21"]

Yhdistelmästi isoisä ja isoäiti syntyi 3 poikaa joista kaksi pojista on saanut pojan (ja nämä saaneet kukin 2 poikaa)ja yksi tyttären. Eikö silloin voi sanoa että tämä sukuhaara on valtaosaltaan miesvoittoinen?

[quote]

eikös äidit aina synnytä

[/quote]

[/quote]
0 0

Mä en kyllä enää muista mistä sen luin

mut pariinkin otteeseen on osunut silmään tässä vuoden sisällä.

[quote author="Vierailija" time="21.08.2009 klo 15:49"]

mut pariinkin otteeseen on osunut silmään tässä vuoden sisällä.

[/quote]
0 0

Ei sellaista geeniä ole olemassakaan!

On täysin tutkittu juttu. Tyttöjä haluaville vinkiksi pH:n tärkeys! Emäs suosii tyttöjä, hapan poikia.

[quote author="Vierailija" time="21.08.2009 klo 16:00"]

[quote]

[/quote]

On täysin tutkittu juttu. Tyttöjä haluaville vinkiksi pH:n tärkeys! Emäs suosii tyttöjä, hapan poikia.

[/quote]
0 0

Joissakin geeneissä voi olla sellaista altistusta, että tyttösikiöt abortoituvat

Tai varmaan toisinkin päin.

[quote author="Vierailija" time="21.08.2009 klo 16:04"]

Tai varmaan toisinkin päin.

[/quote]
0 0

Kerros 18,

vinkkejä, miten saan ph:n happamammksi? Ja muutkin,jos tiedätte hyviä vinkkejä?

[quote author="Vierailija" time="21.08.2009 klo 16:13"]

vinkkejä, miten saan ph:n happamammksi? Ja muutkin,jos tiedätte hyviä vinkkejä?

[/quote]
0 0

Mun isä ja hänen kolme veljeään ovat

saaneet ainoastaan tyttöjä. Ainuttakaan poikaa ei ole sitten heidän päiviensä syntynyt, vaikka meitä lapsia on siis yhteensä 12.

[quote author="Vierailija" time="21.08.2009 klo 16:18"]

saaneet ainoastaan tyttöjä. Ainuttakaan poikaa ei ole sitten heidän päiviensä syntynyt, vaikka meitä lapsia on siis yhteensä 12.

[/quote]
0 0

No...

Siskon miehellä on veli ja kaikki serkut ovat poikia (ja 3/4 osaa heidän lapsistaan on poikia). Kun kummipoikani syntyi, siskon mies oli erittäin onnellinen, että nyt heidän sukunimensä jatkuu (esikoinen oli tyttö). Mies oli siis viimeinen mahdollisuus tuohon (vaikka kyllähän nykyaikana mieskin voi ottaa naisen sukunimen, mutta tämä oli siskoni anopille niin tärkeää).

Meidän suvussa sitten taas.
Isälläni oli 3 veljeä ja yksi sisko. Tädilläni on 2 poikaa, isälläni 3 tyttöä, yhdellä sedälläni 2 tyttöä, toisella sedällä 4 tyttöä ja 1 poika + kolmannella sedällä 2 tyttöä ja 1 poika.
Isäni serkuista on puolestaan 3/4 miehiä. Heidän lapsistaankin suurinosa on poikia.
Serkkujeni lapsista puolestaan..
1. serkku 2 poikaa + 2 tyttöä
2. serkku 2 poikaa + tyttö
3. serkku 1 poika
4. serkku 2 tyttöä ja poika
5. serkku 3 poikaa
6. serkku tyttö + poika
7. serkku tyttö + poika
8. serkku tyttö + kaksi poikaa
9. serkku tyttö
10. serkku 2 poikaa
11. serkku 3 poikaa
Siskoni: toisella on 2 tyttöä + poika, toisella on poika. Meidänki tulokas näyttäisi ultrien mukaan olevan poika.
Äitini suvussa puolestaan..
Äidilläni oli neljä veljeä (joista kaksi kuoli lapsina). Toisella on 2 tyttöä, toisella tyttö ja poika.
1. serkulla on 2 poikaa + tyttö
2. serkulla on poika
3. serkulla on tyttö ja poika
4. serkulla on 2 tyttöä ja poika
Äirini serkuista on n. 3/4 osaa naisia ja äitini tyttönimi onkin kuolemassa sukupuuttoon (elossa olevia nimen kantajia on tällä hetkellä n. 100, voipi olla tällä hetkellä jo alle sen. Serkkujen lapsista ainoastaan yksi on kantamassa isänsä sukunimeään). Tuo sukunimi asia harmitti hirveästi isoisääni hänen eläessään.

[quote author="Vierailija" time="21.08.2009 klo 16:36"]

Siskon miehellä on veli ja kaikki serkut ovat poikia (ja 3/4 osaa heidän lapsistaan on poikia). Kun kummipoikani syntyi, siskon mies oli erittäin onnellinen, että nyt heidän sukunimensä jatkuu (esikoinen oli tyttö). Mies oli siis viimeinen mahdollisuus tuohon (vaikka kyllähän nykyaikana mieskin voi ottaa naisen sukunimen, mutta tämä oli siskoni anopille niin tärkeää).

Meidän suvussa sitten taas.
Isälläni oli 3 veljeä ja yksi sisko. Tädilläni on 2 poikaa, isälläni 3 tyttöä, yhdellä sedälläni 2 tyttöä, toisella sedällä 4 tyttöä ja 1 poika + kolmannella sedällä 2 tyttöä ja 1 poika.
Isäni serkuista on puolestaan 3/4 miehiä. Heidän lapsistaankin suurinosa on poikia.
Serkkujeni lapsista puolestaan..
1. serkku 2 poikaa + 2 tyttöä
2. serkku 2 poikaa + tyttö
3. serkku 1 poika
4. serkku 2 tyttöä ja poika
5. serkku 3 poikaa
6. serkku tyttö + poika
7. serkku tyttö + poika
8. serkku tyttö + kaksi poikaa
9. serkku tyttö
10. serkku 2 poikaa
11. serkku 3 poikaa
Siskoni: toisella on 2 tyttöä + poika, toisella on poika. Meidänki tulokas näyttäisi ultrien mukaan olevan poika.
Äitini suvussa puolestaan..
Äidilläni oli neljä veljeä (joista kaksi kuoli lapsina). Toisella on 2 tyttöä, toisella tyttö ja poika.
1. serkulla on 2 poikaa + tyttö
2. serkulla on poika
3. serkulla on tyttö ja poika
4. serkulla on 2 tyttöä ja poika
Äirini serkuista on n. 3/4 osaa naisia ja äitini tyttönimi onkin kuolemassa sukupuuttoon (elossa olevia nimen kantajia on tällä hetkellä n. 100, voipi olla tällä hetkellä jo alle sen. Serkkujen lapsista ainoastaan yksi on kantamassa isänsä sukunimeään). Tuo sukunimi asia harmitti hirveästi isoisääni hänen eläessään.

[/quote]
0 0

Tunnen kaksi tllaista "poikaperhettä".

Tosella perheellä perinne jatkuu, eli saivat juuri kolmannen pojan (kuten miehen veljenkin perhe).

Toisessa tuntemassani perheessä syntyi pieni (keskos)tyttö ensimmäistä kertaa moniin sukupolviin.

[quote author="Vierailija" time="21.08.2009 klo 16:42"]

Tosella perheellä perinne jatkuu, eli saivat juuri kolmannen pojan (kuten miehen veljenkin perhe).

Toisessa tuntemassani perheessä syntyi pieni (keskos)tyttö ensimmäistä kertaa moniin sukupolviin.

[/quote]
0 0

Heh heh. Harvalla varmaan miehensä suvussa on pelkkiä tyttöjä,

nimittäin miten se mies muuten olisi sinne syntynyt? ;)

Meillä miehen suvussa molempia tasaiseen, mutta mun suvussa äidin puolelta pelkkiä tyttöjä. En tiedä miten tämä on mahdollista, mutta niin se menee, että mun suvun naiset saa tyttöjä! Ja näin siis myös minä (3 tyttöä, 0 poikaa) ja molemmat siskoni ja serkkuni...

[quote author="Vierailija" time="21.08.2009 klo 16:46"]

nimittäin miten se mies muuten olisi sinne syntynyt? ;)

Meillä miehen suvussa molempia tasaiseen, mutta mun suvussa äidin puolelta pelkkiä tyttöjä. En tiedä miten tämä on mahdollista, mutta niin se menee, että mun suvun naiset saa tyttöjä! Ja näin siis myös minä (3 tyttöä, 0 poikaa) ja molemmat siskoni ja serkkuni...

[/quote]
0 0
Aihe vapaa
Keskustelualueen säännöt
Tähdellä merkityt ovat pakollisia kenttiä