Tervetuloa keskustelemaan!

Kello 23-07 keskustella voi vain kirjautuneena. Lue keskustelun säännöt.

Suosituimmat

Kootaan ketjuun ilmeisiä niksejä, jotka ovat sinulle tai tutullesi olleet suuria oivalluksia, mutta muille ei niinkään... Inspiraation sain tiskiharja tiskikaapissa -ketjusta. Nauretaan uusavuttomuudellemme ja ehkä joku saa oikeastikin hyödyllisiä niksejä.

Kuukaudenbudjetti
Eilen 22:57

Palkka käteen 1850€
-asuntolaina 515€
-säästötilille 500€
-ruoka 180€ (töihin teen lähes aina eväät, joskus käyn muualla lounaalla joka maksaa 6-8€)

Suosituimmat
Vierailija
16.11.2015 12:00

Vituttaa sen jatkuva rämpytys, saatiin taas riita aikaiseksi. Mies lähti kaverin luo ja minä vein sen hemmetin vehkeen roskiin. Parin tunnin päästä olin sen verran rauhoittunut että olisin hakenut sen takaisin, mutta se olikin kadonnut!? Mies on yhä kaverillaan. Mitä hittoa teen?!

Että voin olla tyhmä. Kolmen pienen lapsen työssäkäyvänä yksinhuoltajana ryhdyin latomaan sadan neliön kämppäämme laminaattilattiaa yksin. Aloitin heinäkuussa ja homma seisoo edelleen. Listoja on kiinnittämättä ja koti on ollut mullinmallin rakennustyömaana kesästä lähtien.

Vierailija
Eilen 17:18

Olen käyttänyt Four reasonsin, Herbinan ja Biozellin kuivashampoita, mutta en tiedä olenko 100 % tyytyväinen niistä mihinkään. Mikä siis on sinun mielestäsi paras?

tätä mantraa kuulee usein toistettavan mutta miksi ihmeessä kyseessä kun on täysin irrationaalinen kommentti joka useimmiten antaa ihmiselle täysin väärän kuvan omasta itsestään esimerkiksi jos on ylipainoinen tai muuten vaan huonokuntoinen, pitää nostaa perse sohvalta ja suunnata kuntosalille mi

Vierailija
Eilen 17:28

Tuli mieleeni kun yksi mies meni naimisiin nätin ja jokseenkin korkeassa yhteiskunnallisessa asemassa olevan naisen kanssa.

Mies on:
-entinen liigatason jääkiekkoilija
-nykyään toimii johtotehtävissä finanssialalla
-slimy as fuck
-188 cm

Onko turn off, jos pitää miehiä tyhminä? Jos kuitenkin tästä huolimatta pystyisi elämään miehen kanssa ja olemaan kärsivällinen miestä kohtaan. Lisäksi jos nainen ei olisi ulkoisesti kovin viehättävä, eikä pitäisi ruuanlaitosta tai kotitöistä.