G: Nyt miehet faktaa pöytään! Isot häppärit vai viivapillu, kumpi miellyttää enemmän ja miksi?

Vierailija

Sivut

Kommentit (248)

Vierailija

Pillu kuin pillu mieluiten mahdollisimman kostea mutta kuivakin käy. Ei se muhun satu, naisen oma vika jos ei kostu.

-Tosi mies-

Vierailija

Kunnolla ulostyöntyville häppäreille täältäkin yksi ääni.

Mutta ei niitä kenenkän kannata Viron klinikoille lähteä rakentelemaan. Ei se pillun ulkonäkö ihan kaikkein olennaisin asia ole.

Vierailija

Ei kai naista pillun ulkonäön perusteella valita? Minusta ainakin on ihan sama, millainen värkki naisella on, jos hän on muuten minun makuuni ja minut viereensä hyväksynyt.

Molempia malleja on tullut kokeilluksi, enkä ole huomannut oleellista eroa. Enemmän eroja on siinä, kuinka nainen suhtautuu itseensä ja seksiin yleensä. Itsetunnoltaan kunnossa oleva nainen on parasta, mitä mies voi toivoa.

Itse pidän luonnollisesta. Karvaa sen verran kuin on sattunut kasvamaan ja niin edelleen. Aikuiselle miehelle kasvaa parta, jotta hän olisi tottunut karvoihin. Poikaset vähän vierastavat kuulemma... Nuoruus ja kokemattomuus ovat onneksi vikoja, jotka ajan mittaan melkein itsekseen poistuvat.

Vierailija

Isot ulkonevat pienet ryppyiset häpyhuulet ovat maailman kauneimmat, minä menen aivan sekaisin sellaisista. Miten kauniit ne ovatkaan, kuin avautuva ruusunkukkanen ja tuoksu kuin kielolla. Nainen ei voi omistaa mitään kauniippaa. Nykyinen seurusteluni omistaa viivapillun, ei siinäkään vikaa ole. Mutta isot roikkuvat pikkuhäppärit ja reilusti ulos työntyvä klitoris, siinä kaikki mikä on ihanteellista. Sellaisen naisen kun näkee edessään alasti, niin onkuin olisi ikuinen kesä.

Vierailija

Vai että ei naista valita häppärien perusteella? Ihanko tosi?

Vähän sama kuin ei miestäkään valita munan koon perusteella, kunhan nyt edes riittävän iso on.

Minun vastaukseni: Isot häppärit on kiihottavamman näköiset ja niitä on mukavampi imeskellä ja lutkuttaa. Ne liimautuvat kyrvän varteen, ah mikä näky. Isot ovat rivon näköiset, viivapillu on jotenkin steriilin näköinen.

Vierailija

Pitää olla metroseksuaali, laskettelija tai joku vastaava toiminnan sivuroolissa pitävä ääriesteetikko, joka kehtaa kiinnostua pillun ulkonäöstä!

Mielellään märkä, kosteakin käy, kuiva vain jos on itselle tarjolla jotain liukastetta.

Sitten jos on kovin karsea ilmestys, niin suuseksin saaminen voi olla tiukassa (tai sitten on liian vähän vaan humalaa jos siitä kieltäytyy).

Vierailija

nyt tuli kyllä hirmu hyvä mieli. Sillä minua on todellakin ujostuttanut nuo isot häpyhuulet ja varsinkin se, että pienet häppärit ovat niin tavattoman paljon esillä.

Hei - olenko siis häpeillyt ihan turhaan, kysyn ma?

Vierailija

Itse pidän kyllä eniten juuri sellaisista mukavasti ulospäin näkyvistä. Erityisesti takaapäin katsottuna ovat namia. :)

M27

Vierailija

ja mies jaksaa ylistää niitä.

Oliskin ihan viivapillu tai sit sellaset riettaat isot huulet, mutta kun ei. Tältä varmaan tuntuu, jos sukunimi on Virtanen.

Vierailija

Lainaus:

ja mies jaksaa ylistää niitä.

Oliskin ihan viivapillu tai sit sellaset riettaat isot huulet, mutta kun ei. Tältä varmaan tuntuu, jos sukunimi on Virtanen.

"Tavikset" ja reilut häppärit ovat seksikkäät. Viivapillu on aika valju.

Mutta sitä pannaan mitä saadaan.

Vierailija

Itsestä täysi paljaus on tuntunut kiusalliselta kun tuntuu että valtavat häpärini korostuvat näin. Olen kuitenkin pitänyt paljaana koska mieheni haluaa sitä. Kiva jos noita häpäreitä ei tarvitse enää hävetä. Onkos se sitten naisten oma keksintö että isot häpärit ovat epäeroottiset vai onko keskusteluun vain sattunut niiden ihailijoita?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat