Vielä kerran pimpeistä!

Vierailija

Luin tämän sivuston seksipalstaa, jolla puhuttiin ns. viivapimpeistä. Ketjussa sen määritelmä oli se, että sisemmät häpyhuulet eivät yllä ulompien ulkopuolelle. Sitten sitä yökittiin, että kamala on eikä kukaan halua seksiä sellaisen kanssa.

Muistaako kukaan muu, kuinka vielä 80-luvulla mm. Suosikissa tytöt valittivat, että tuntevat itsensä epänormaaleiksi, kun sisemmät häpyhuulet törröttävät näkyvillä? Lääkäri vastasi, että ne voidaan leikata, jos ne hankautuvat pahasti, mutta muuten niillä kyllä pärjää.

Lääketieteellisestihän ulompien häpyhuulien on tarkoitus suojata sisempiä ja kaikkea, mikä niiden väliin jää, eli se "viivapimppi" on ideaalein vaihtoehto. Selvä se kuitenkin, että naisia on moneksi, ja jos ei haittaa ole, niin kaikki on käypää.

Mutta mitä ihmettä: onko tosiaan häpyhuulissakin muotinsa, jonka naiset antavat häiritä mielenrauhaansa? Mihin maailma on mennyt? Koska aletaan arvostella sisäelimiä?

Sivut

Kommentit (129)

Vierailija

Itselläni sisemmät roikkuu ulompien ulkopuolella. Hankausongelmaa ei ole ollut, paitsi josku yhdynnässä. Lerpukat pitää asetella sopivasti levälleen :-) Tämän palstan myötä olen alkanut pitää itseäni epäonnistuneena luuserina, mitä häpsyihin tulee. Minulla kun ei ole eikä tule olemaan viivapillua koskaan.

Vierailija

eli kun seison peilin edessä ni sellaset 1,5cm lärpäkkeet sieltä näkyy eikä niiku pikkutytöillä pelkkä viiva....onks mulla nyt sit joku hirvee jota ei kukaan panis?

Vierailija

Jep, meillä on totaalinen turn off toi pimpero. Just ne roikut kielii siitä, että joku jos näkisi pimpsamme kuvan , saattaisi saada sydärin.

2 (kohtalontoverisi)

Vierailija

Täällä samanalaiset romatiikan tappajat ja kohtauksen aiheuttajat. Olen melko nuori ja yksi synnytys takana ja sisemmät häppärit roikkuvat kyllä melko huolettomasti ja todella saattavat aiheuttaa palstalaisille kohtauksen.

Aina ovat olleet semmoiset ja palstaa lukiessani olen lerppojen normaaliutta kyllä ruvennut miettimään. Aina ne siellä ovat tuulettuneet, mutta vasta nyt olen kyllä ruvennut asiaa murehtimaan :(

No onneksi meitä lerppakerholaisia on onneksi muitakin :)

Vierailija

lärpäkkeet eivät ole hygieenisen näköisiä. Niinpä siellä tehdään kauneusleikkauksia (halutessanne voitte googlettaa "vaginoplasty") pimperoihin.

Eiköhän se täälläkin päin maailmaa onnistu, jos lärpäkkeet käyvät häiritsemään asti.

Vierailija

mä taidan olla kanssa sellainen mihin ei voi koskea pitkällä tikullakaan.

Ongelma on klitoris, se on melko iso, ja kurkistelee aina pitkälle isojen häpyhuulten välistä. Sisemmät häppärit ei sinällänsä näy, mutta klitoris kurkkii koko ajan sieltä isojen häppärien välistä. Eli ei ole mikään kaunis viiva!!!!

Vierailija

normaali eikä luonnolliusen näköinen.Ja kyllä se normaalia on jos sisemmät häpyhuulet näkyvät hiukan kun seisoo vaikka peilin edessä,ym.Mä joskus panikoin mun toista sisempää häpyhuulta nuorena (olinkohan joku 14 v.)ku se oli minusta isomman kokoinen ku toinen.Luulin et se tuli semmoseks ku putosin pyörän satulasta.

No tämmöstä tällä kertaa

Vierailija

Eiköhän se nyt ole "normaalimpaa" ja "epänormaalimpaa" on se, että ne eivät mahdu paikalleen, isojen huulten väliin. Mutta yhtä kaikki, jos värkillään pärjää, niin mitä väliä jollain häpyhuulilla on?

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat