Tervetuloa keskustelemaan!

Kello 23-07 keskustella voi vain kirjautuneena. Lue keskustelun säännöt.

Klassikko: minusta mieheni juo liikaa. Viikossa ei liiemmin ole päiviä ilman kaljaa. Useimmin menee 2-3 tölkkiä illassa ja siis 0,5l tölkkejä. Pe ja la illalla enemmän. Miten ihmeessä tämän asian voi ottaa puheeksi ilman että se menee riidaksi.

mikä seksissä on niin ihanaa? Mikä siinä kiehtoo? Olen ihan aidosti utelias ja kiinnostaa kuulla muiden ajatuksia. Itse tunnun välillä unohtavan, että pariskunnat harrastavat sellaistakin (niin typerältä kuin se kuulostaakin), ja jopa useamman kerran viikossa. Suorastaan hämmentää.

Olen vuosien saatossa tilannut usein hajuvesiä ym. perfume.fi:stä ja koskaan ei ole ollut mitään ongelmaa. Nyt sivusto on alhaalla, ja heidän Facebook-sivuillaan ihmiset kyselee tilausten perään.

Oon törmänny miljoona kertaa bloggaajia haukkuviin keskusteluihin somessa, mut mietin et miks ihmisiä ärsyttää niin kovasti? Ite en kirjota blogia mut oon aktiivinen lukija. Miks jengi riehuu bloggaajille fb:ssä, kommenttibokseissa ja muualla somessa?

Työpäivät ovat yhtä tuskaa kun meidän on pakko olla tekemisissä työasioiden takia. Kun hän on poissa näköpiiristä, niin pystyn jotenkin ajattelemaan muutakin, mutta kun olemme tekemisissä, niin tekisi mieli vaan paeta johonkin itkemään. Ja tämä h****tti ei näytä menevän ohi mitenkään.

Mieheni ei suostu menee sukupuolitautitesteihin. Hiv-testiin sain hänet pakotettua ja oli negatiivinen, mutta terkkari samaten suositteli hänelle sukupuolitautien testaamista. Mulle tää mieheni on ollut ainoa seksikumppani ja itse oon gynellä ollut monesti. Viimeeksi vuosi sitten.

Alkutilanne oli 166 cm/50 kg/ koko XS. Olen syönyt lääkettä tammikuusta asti. Nyt olen viimeksi vaa'alla käydessäni painanut 60 kg ja luultavasti lihonut siitä pari kiloa.

Olo on jatkuvasti väsynyt ja plösö. Nukun kyllä paremmin kuin koskaan, mutta en ole vireä.

Suomalainen sukunimi, ei nen-päätteinen. Ollaan itse suomalaisia, mutta sukua myös Ruotsista. Sofia on meille läheinen henkilö, ei haluttaisi antaa täysin samaa nimeä tyttärelle koska sukunimikin olisi sama, joten mietittiin nimeä Sofie.

Suosituimmat

Selailin sivuja taaksepäin, mutten löytänyt aktiivista ketjua.

Nyt se kuumailmapalloilukin sitten onnistui, ja asiasta totta kai kuvamateriaalia todistuksena. Ei kuitenkaan maisemista, vaan pariskunnasta, heh :)