Keskustelualueen säännöt

Sydämen "muljahtelu" pelottaa!!!

Minulla on nyt reilun parin viikon ajan ollut tätä inhottavaa muljahtelua. Ei aivan joka päivä mutta aika usein. Nytkin ollut koko päivän. Kun tunnustelen pulssia niin muljahduksen aikana tuntuu, että jää yksi lyönti välistä. Aluksi ei tuntunut makuuasennossa ollenkaan mutta nyt tuntuu maatessakin. Kävin kyllä pari viikkoa sitten lääkärissä mutta eihän niitä sydänfilmin aikana tuntunut tulevan.
Voiko johtua stressistä? Nyt on viime aikoina ollut paljon murehdittavaa ja on edelleenkin.
Hb mulla on matala ja sekin vissiin voi aiheuttaa. Tai on ainakin ennen aiheuttanut mutta ei näin jatkuvaa muljahtelua.
Onko teillä kokemusta? Onkohan sydänkohtaus tulossa?

[quote author="Vierailija" time="18.06.2009 klo 23:13"]

Minulla on nyt reilun parin viikon ajan ollut tätä inhottavaa muljahtelua. Ei aivan joka päivä mutta aika usein. Nytkin ollut koko päivän. Kun tunnustelen pulssia niin muljahduksen aikana tuntuu, että jää yksi lyönti välistä. Aluksi ei tuntunut makuuasennossa ollenkaan mutta nyt tuntuu maatessakin. Kävin kyllä pari viikkoa sitten lääkärissä mutta eihän niitä sydänfilmin aikana tuntunut tulevan.
Voiko johtua stressistä? Nyt on viime aikoina ollut paljon murehdittavaa ja on edelleenkin.
Hb mulla on matala ja sekin vissiin voi aiheuttaa. Tai on ainakin ennen aiheuttanut mutta ei näin jatkuvaa muljahtelua.
Onko teillä kokemusta? Onkohan sydänkohtaus tulossa?

[/quote]
0 0
Vastaa Lainaa Ilmoita asiaton sisältö

Stressi sitä tekee.

Koita nukkua, syödä hyvin ja hoidattaa se Hb kuntoon.

[quote author="Vierailija" time="18.06.2009 klo 23:16"]

Koita nukkua, syödä hyvin ja hoidattaa se Hb kuntoon.

[/quote]
0 0

Mulla

on ollut tuota jo vuosia, on tutkittu perinpohjin. Stressi sen laukaisee, eli ikävän tuntuista mutta vaaratonta.

[quote author="Vierailija" time="18.06.2009 klo 23:18"]

on ollut tuota jo vuosia, on tutkittu perinpohjin. Stressi sen laukaisee, eli ikävän tuntuista mutta vaaratonta.

[/quote]
0 0

Stressikausin niitä on

tosi paljon varsinkin iltaisin, etenkin nukkumaanmennessä tulee yhtenään. Asiaa ei auta yhtään se, että olen yrittäjä eli stressiä riittää....

[quote author="Vierailija" time="18.06.2009 klo 23:22"]

tosi paljon varsinkin iltaisin, etenkin nukkumaanmennessä tulee yhtenään. Asiaa ei auta yhtään se, että olen yrittäjä eli stressiä riittää....

[/quote]
0 0

Saatko tarpeeksi suoloja?

Natriumia ja kaliumia?

[quote author="Vierailija" time="18.06.2009 klo 23:22"]

Natriumia ja kaliumia?

[/quote]
0 0

Mulla on myös

Ja ne on siis lisälyöntejä, vaikka tuntuukin siltä, että lyöntejä jää väliin. Niitä on mulla tuhansia päivässä ilman lääkitystä. Olen syönyt muljahduksiin Propralia yli 10 vuotta. Vaarattomiakin rytmihäiriöitä voi ja kannattaa hoitaa. Paljon mukavampi olo, kun ei koko ajan muljahtele.

[quote author="Vierailija" time="18.06.2009 klo 23:26"]

Ja ne on siis lisälyöntejä, vaikka tuntuukin siltä, että lyöntejä jää väliin. Niitä on mulla tuhansia päivässä ilman lääkitystä. Olen syönyt muljahduksiin Propralia yli 10 vuotta. Vaarattomiakin rytmihäiriöitä voi ja kannattaa hoitaa. Paljon mukavampi olo, kun ei koko ajan muljahtele.

[/quote]
0 0

Älä hättäile. Eiköhän nuo ole vaarattomia.

Jos pahenevat nii eikö lääkäriin.

[quote author="Vierailija" time="18.06.2009 klo 23:36"]

Jos pahenevat nii eikö lääkäriin.

[/quote]
0 0

Aloita syömään magnesiumia

se oikeasti auttaa.

Aloitin syömään magnesiumia jalkakipuihini ja sivutuotteena on sydämen muljahtelut loppuneet.

Tutkittiin kumpaakin vaivaa ja hyvälaatuista muljahtelua oli.

Jalkavaivatkin ovat loppuneet.

[quote author="Vierailija" time="18.06.2009 klo 23:42"]

se oikeasti auttaa.

Aloitin syömään magnesiumia jalkakipuihini ja sivutuotteena on sydämen muljahtelut loppuneet.

Tutkittiin kumpaakin vaivaa ja hyvälaatuista muljahtelua oli.

Jalkavaivatkin ovat loppuneet.

[/quote]
0 0

Mulla ei magnesiumista ole ollut apua rytmihäiriöihin

Olen syönyt sitä lihaskramppeihin jo 16 vuotta ja niihin se auttaa aika hyvinkin, mutta ei sillä ole ollut mitään vaikutusta muljahteluihin. - 7

[quote author="Vierailija" time="18.06.2009 klo 23:46"]

Olen syönyt sitä lihaskramppeihin jo 16 vuotta ja niihin se auttaa aika hyvinkin, mutta ei sillä ole ollut mitään vaikutusta muljahteluihin. - 7

[/quote]
0 0

Minullakin on tuota muljahtelua. Tutkittu on ja

ainakin minulla ovat ilmeisestikin kammiolisälyöntejä, jotka ilmaantuvat juuri stressaantuneena kun unikin jäänyt vähäisemmäksi. Kahvi suuremmassa määrin nautittuna on toinen selkeä muljahdusten aiheuttaja. Minulle lääkäri sanoi, että noita lisälyöntejä saa tulla aika tavalla ennen kuin asiaa lähdetään korjaamaan lääkkeellisesti eli ainakin minun kohdallani tosiaan vain epämiellyttävää, ei patologista. Käy toki uudelleen näytillä, jos asia kovasti vaivaa! Hyvää kesää sinulle!

[quote author="Vierailija" time="18.06.2009 klo 23:47"]

ainakin minulla ovat ilmeisestikin kammiolisälyöntejä, jotka ilmaantuvat juuri stressaantuneena kun unikin jäänyt vähäisemmäksi. Kahvi suuremmassa määrin nautittuna on toinen selkeä muljahdusten aiheuttaja. Minulle lääkäri sanoi, että noita lisälyöntejä saa tulla aika tavalla ennen kuin asiaa lähdetään korjaamaan lääkkeellisesti eli ainakin minun kohdallani tosiaan vain epämiellyttävää, ei patologista. Käy toki uudelleen näytillä, jos asia kovasti vaivaa! Hyvää kesää sinulle!

[/quote]
0 0

Kiitos teille kaikille ihanille ihmisille! Sain ainakin hetkeksi mielenrauhan.

Näitä minun muljahduksia tutkitaan vielä mutta tässä on nyt ensin muut asiat hoidettava kuntoon.
Hyvää kesää teille kaikille ja hauskaa juhannusta!
AP

[quote author="Vierailija" time="18.06.2009 klo 23:51"]

Näitä minun muljahduksia tutkitaan vielä mutta tässä on nyt ensin muut asiat hoidettava kuntoon.
Hyvää kesää teille kaikille ja hauskaa juhannusta!
AP

[/quote]
1 1

minulla oli kaliumvaje

ja kun sain siihen lääkityksen loppui muljahtelut

[quote author="Vierailija" time="19.06.2009 klo 00:15"]

ja kun sain siihen lääkityksen loppui muljahtelut

[/quote]
0 0
Aihe vapaa